/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F4befe0ff04a1d98a74a3637cd5a1c196.jpg)
Один із розробників Cyberpunk 2077 назвав брови Ідріса Ельби "особистим кошмаром"
Саме брови актора виявилися головною перешкодою для відтворення його міміки у Phantom Liberty.
Перенести Ідріса Ельбу в Cyberpunk 2077: Phantom Liberty виявилося несподівано складним завданням. Один із головних викликів, за словами провідного фахівця CD Projekt Red з анімації кат-сцен Девіда Кордеро Іглесіаса, стали брови актора.
На GDC він поділився деталями роботи над персонажем Соломона Ріда і пояснив, чому процес був таким непростим. На відміну від стандартного підходу, за якого для передачі міміки використовується технологія захоплення рухів обличчя. CD Projekt Red пішла іншим шляхом: їм довелося вручну відтворювати міміку Ельби, аналізуючи його вирази, рух м'язів і унікальні особливості:
"У Ідріса Ельби дуже специфічні вирази обличчя, і ми не використовували захоплення міміки. Нам довелося детально вивчати, як він рухає обличчям, як реагує на різні ситуації. У процесі роботи брало участь безліч відділів: моделювання, анімація, текстурування. Але найскладнішим були його брови. Це був мій особистий кошмар".
Він пояснив, що актор рухає бровами особливим чином, створюючи впізнавані емоції. Щоб передати це в грі, розробникам довелося вручну опрацьовувати кожну анімацію, налаштовувати текстури і розширювати діапазон рухів: "У нього брови з такою особливою формою, що вони майже нагадують рух змії. Їхня міміка настільки унікальна, що нам довелося постаратися, щоб передати це правильно".
Незважаючи на всі складнощі, робота виявилася успішною. Phantom Liberty отримав захоплені відгуки критиків і гравців, а увага CD Projekt Red до деталей знову довела, чому їхні ігри залишаються еталоном якості.

