/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F041bac1a95bf54a233e2d4b69c2c7e97.png)
Масштабний збій у роботі Укрзалізниці: коли зникнуть величезні черги до кас
Новина доповнюється
У неділю, 23 березня, на залізничних вокзалах України утворилися величезні черги до кас через збій у роботі онлайн-сервісів Укрзалізниці.
Як повідомляють київські Telegram-канали, на Центральному вокзалі Києва, де працюють лише 4 каси по Україні та 2 міжнародні, доводиться стояти в черзі по 40-50 хв.
В Укрзалізниці підтвердили підвищене навантаження на касирів залізничних станцій у всій країні.
У залізничній компанії наголосили, що у касах продаються квитки на всі рейси, щоб, поки триває відновлення онлайн-сервісів, рух ані на хвилину не спинявся й усі могли їхати.
"Ми також дамо можливість усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправленням 23-24 березня, зробити це онлайн", - пообіцяли залізничники.
Для цього потрібно щонайменше за годину до відправлення рейсу надіслати на електронну пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону.
"Ми обробимо заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем", - запевнили в компанії.
В Укрзалізниці обіцяють у понеділок, 24 березня, у першій половині дня повідомити про оновлення.
