Власники Tesla в США масово продають свої електромобілі: деталі
Власники Tesla в США масово продають свої електромобілі: деталі

Власники Tesla в США масово продають свої електромобілі: деталі

За даними Edmunds, березень став рекордним місяцем за обміном Tesla на авто інших марок. Падіння акцій, протести та зростання конкуренції впливають на рішення власників.

У той час, як Ілон Маск завершує свій другий місяць у Білому домі, власники Tesla у США торгують своїми електромобілями на рекордних рівнях, згідно з аналізом національного сайту з покупок автомобілів Edmunds, пише УНН з посиланням на NBC News.

Деталі

Дані Edmunds, опубліковані в четвер, кажуть, що березень є "найвищою часткою" за всю історію обміну Tesla на нові або вживані автомобілі у дилерів, які продають інші марки.

У той час, як інвестори скуповували акції Tesla після перемоги Трампа в листопаді, останнім часом вони поспішали вийти з них, що призвело до падіння ціни акцій на 42% цього року. Хвилі протестів торкнулися об'єктів Tesla у США та за їх межами. Акти вандалізму та підпалів були спрямовані проти магазинів, транспортних засобів та зарядних станцій Tesla по всій території США.

Окрім того, Tesla стикається зі зростанням конкуренції з боку виробників електромобілів. У січні S&P Global Mobility виявила, що продажі Tesla знизилися приблизно на 11% у річному обчисленні в США, тоді як Ford, Chevrolet і Volkswagen збільшили продаж електромобілів, збільшивши частку ринку.

"Зміни в настроях споживачів Tesla можуть створити можливість для традиційних автовиробників і стартапів в галузі електромобілів зміцнити свої позиції, - написала в електронному листі Джессіка Колдуелл, керівник відділу аналітики Edmunds. - Оскільки лояльність до бренду Tesla та інтерес до нього коливаються, ті, хто пропонує конкурентоспроможні ціни, нові технології або просто менш суперечливі, можуть залучити власників Tesla, які залишають компанію, і тих, хто купує електромобіль уперше".

Edmunds також сказав, що покупки нових моделей автомобілів Tesla на його платформі минулого місяця впали до найнижчого рівня з жовтня 2022 року, після піку у листопаді.

Доповнення

Ще до того, як Маск очолив DOGE, бренд Tesla страждав. Вартість бренду впала на 26%, або приблизно на 15 мільярдів доларів, у 2024 році, що є другим зниженням поспіль у річному вимірі, згідно з даними дослідницької та консалтингової компанії Brand Finance.

Багато покупців автомобілів обмінюють свої Tesla EV на новішу модель Tesla. Дані Edmunds не враховували ці транзакції.

Джерело матеріала
loader
loader