/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F2fb18637be9ddc4f6a6a6dcd3867d507.jpg)
Відбулись зміни щодо реєстрів платників податків
Що змінилося
Оновлена форма запиту передбачає можливість отримати витяг через електронний кабінет або на електронну пошту. Для цього у запиті необхідно вибрати відповідний спосіб отримання документа, повідомляє 24 Канал з посиланням на пресслужбу ДПС.
Крім того, підприємці тепер можуть у електронному форматі отримати довідку про своїх контрагентів з реєстру платників ПДВ.
Де знайти інформацію
Оновлені дані, зокрема інформацію про анулювання реєстрації платників ПДВ, доступні в електронному кабінеті платника у розділі "Реєстри".
Зауважте. Зміни покликані спростити доступ до важливої податкової інформації та зменшити адміністративне навантаження на бізнес.

