/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fda97fbe9a1b4f031801bbc963ff8392a.jpg)
Split Fiction стане фільмом — кіноадаптація вже в роботі
Ще не встигли пройти Split Fiction? А творці кіно не гальмують, бо вже хочуть створити фільм.
Наразі тривають активні переговори щодо прав на екранізацію нової кооперативної гри від Hazelight Studios, творців It Takes Two. Як стало відомо під час GDC 2025 у Сан-Франциско, усе організовує медіакомпанія Story Kitchen. Зараз команда підбирає акторів, сценаристів і режисера, а голлівудські студії активно борються за право зайнятися проєктом. Також цікаво, чи вийде фільм швидше, ніж кіноадаптація It Takes Two, яка ще перебуває на стадії розробки.
Не дивно, що шоураннери стали так швидко заглядатися на Split Fiction — гра набула популярності одразу після релізу. Гравці захопилися унікальною сумішшю фентезі та наукової фантастики про письменниць Зої та Міо, що потрапили у світи власних творів. Проєкт став не просто популярним — він став першим за 13 років від EA, що отримав понад 90 балів на Metacritic та найвищий рейтинг 2025 року від критиків. Думки преси не суперечили відчуттям гравців, оскільки в Steam грі присудили 96% позитивних відгуків.
Над грою працювали Йозеф Фарес разом із Себастьяном Йоханссоном. Студія Hazelight Studios розробляла проєкт у 2021 році, тобто одразу після релізу It Takes Two. Інтерес до гри лише зростав після презентації на The Game Awards 2024. І не дарма: цікавий геймплей, дуже гарна оптимізація та шалена кількість відсилань як до ігор студії, так і попкультури загалом. Чого тільки коштує рівень з іронією на надокучливу капчу.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F34074ad7de0ed524470dbab6f8da5498.jpg)
Але поки що немає офіційних коментарів від Hazelight Studios і Story Kitchen щодо фільму, зате зрозуміло, що інтерес до проєкту величезний. У GDC Variety підтвердили, що переговори між студіями тривають, і в майбутньому з’явиться більше подробиць.
Також наводить на думки, чи буде Split Fiction успішним фільмом? Деякі інші екранізації ігор глядачі не сприйняли позитивно. Наприклад, трейлери Minecraft зазнали чималої критики (хоча деякі почали оцінювати цей крінж-стиль), а фільм«Бордерлендз» зібрав мізерні 6% на Rotten Tomatoes. Зате на іншому боці«Їжак Сонік 3», який заробив понад $330 млн у світовому прокаті. Тож успіх гри від Hazelight під великим питанням, чи зможуть автори передати атмосферу та зробити якісні спецефекти?
Джерело: Variety
