/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F6be0eef5ce75dfd96df884a89a068dc2.jpg)
Автомобіль Audi RS3 2025 розрахований на більший бюджет, але пропонує більше вражень за свою вартість
Автомобільна компанія Audi оновила седан RS3 на 2025 рік, і хоча він дорожчий, він пропонує більше можливостей за свою ціну. Тепер цінова політика починається з $63,400, або $64,695 із включенням плати в розмірі $1,295 за доставку. Це трохи більше, ніж $62,795, як вартував автомобіль минулого року, але ці додаткові кошти принесли вам цілий ряд покращень, деякі із яких, на думку виробника, досить значущі.Якщо розглядаєте конкурента, зверніть увагу на BMW M2 потужністю 473 к.с., хоча він є дводверним автомобілем з заднім приводом. Не забувайте, що Audi вдалося побити час кола BMW M2 на Нюрбургринзі, незважаючи на трохи вищу вартість BMW в розмірі $65,500.Зміни у зовнішньому та внутрішньому дизайні — це лише закуска.Найбільш очевидні зміни в RS3 стосуються дизайну. Бампера стали більш виразними, зі специфічними дифузорами RS. Передній повітрозабір став більшим, а радіаторна решітка отримала ромбовидну структуру та антрацитову емблему Audi. Крім того, тепер доступні нові 19-дюймові диски, а покупці можуть обирати з нових кольорів кузова, таких як Аркона білий, прогресивний червоний металік і синій металік Аскарі.Що стосується внутрішнього дизайну:У RS3 також внесено зміни в салоні. Нове кермо з плоским дном має кнопки режиму RS і алюмінієві лопатки підкачування, а також багатокольорове амбієнтне підсвічування салону і оновлений селектор кпп. Крім того, сріблясте внутрішнє обшивання кабіни попередньої моделі тепер представлене у ванадієво-сірому кольорі.Менше потужності, але краща керованість — і новий рекорд на НордшляйфеУсі ці зовнішні зміни дуже гарні, але дійсно важливо, як ця машина їде. В Audi обіцяють, що тепер вона краща, ніж будь-коли раніше завдяки перенастроєним частинам підвіски та новій логіці для системи розподілу обертового моменту RS. Це, по суті, сучасний задній диференціал, який… Важко уявити, що RS3 може бути ще краще, ніж коли ми вперше на ньому проїжджали, але ми все одно нетерпляче чекаємо на тестування моделі 2025 року.Оскільки передсерійний продукт встановив новий рекорд за швидкість серед компактних автомобілів, перевершивши результат свого попередника на понад 7 секунд, реальний рекордний час Audi поки що залишається секретом. Так, літом минулого року цей автомобіль порівнювався з числом 7:40,748 — і це незважаючи на те, що турбоване п’ятициліндрове серце зберігає ті ж 394 к.с., що й у попередній версії до фейслифта в європейській специфікації.Таким чином, в значній мірі покращений час кола — це результат змін у підвісці та системі розподілу обертового моменту RS (а можливо, й покращення в технології шин, хоча Audi не конкретизувала, якими шинами користувався автомобіль, що поставив рекорд).

