«Що ти в біса курив?»: PlayStation не оцінила пораду глави Arrowhead не купувати Helldivers 2
«Що ти в біса курив?»: PlayStation не оцінила пораду глави Arrowhead не купувати Helldivers 2

«Що ти в біса курив?»: PlayStation не оцінила пораду глави Arrowhead не купувати Helldivers 2

Helldivers 2 / Arrowhead Game Studios

Бос Helldivers 2 дав гравцям чесну пораду, але його відвертість не оцінили у PlayStation.

Гендиректор Arrowhead Game Studios Йохан Пілестедт публічно порадив не купувати гру. Але він не хотів дискредитувати проєкт. Причина криється в надмірній популярності Helldivers 2 одразу після релізу.

Проєкт став хітом і гравці масово кидалися в кооперативні битви, а сервери… ну, вони просто не витримували такого напливу. Гра продавалася шаленими темпами, і навіть розробники не очікували настільки стрімкого успіху. Гендиректор, усвідомлюючи проблеми з онлайном, вирішив проявити турботу. Він написав у соцмережах, що тим, у кого обмежений бюджет, не варто поспішати з покупкою:

«Якщо у вас немає грошей, візьміть гру пізніше. Хоча ми створили справді веселу гру, варто почекати, поки сервери витримають кількість (гравців, — ред). Якщо ви витратите свій останній долар, щоб застрягти в чергах на сервері, у мене буде розбите серце», — написав Пілестедт.

Коли він публічно заявив, що тим, хто не хоче боротися з проблемними серверами, краще зачекати з покупкою Helldivers 2, дзвінок від видавця не змусив себе чекати. Цілком логічна порада, чи не так? Але у Sony так не вважали. Пілестедт зізнався, що після цього посту в соцмережах він дуже швидко отримав дзвінок:

«Минуло 5 хвилин, доки мені зателефонували дружні люди з PlayStation і запитали: “Що ти в біса курив?”. Не рекомендуйте людям не купувати вашу гру!» — додає він.

Ситуація чудово демонструє, як розробники та видавці можуть мати різний погляд на успіх гри. Хоча PlayStation мала рацію, коли була не в захваті, що CEO студії публічно рекомендує не купувати їхній продукт просто зараз.

На сьогодні, попри серверні проблеми, Helldivers 2 залишається неймовірно популярною. Arrowhead впроваджує тимчасові рішення, як-от черги на вхід, щоб полегшити навантаження. Минулого року гравці влаштували«бунт» через PlayStation Network та обмеження роботи в 170+ регіонах, тому Sony довелося передумати. До речі, через це менеджер спільноти Helldivers 2 в Discord мав неприємності.

Спецпроєкти

Схожий випадок розповів геймдизайнер Ensemble Studios. Два десятиліття тому Microsoft змусила розробників Age of Empires 2 додати ще одну фракцію майже перед релізом. Поспіх та історичні неточності призвели до арешту співробітника. Подібні випадки доводять, що навіть коли розробники щиро хочуть потурбуватися за свою спільноту, у видавця є один пріоритет — продажі.

Джерело: PC Gamer

Теги за темою
PlayStation 5 Sony Ігри
Джерело матеріала
loader