/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F133%2F8cef86a649ccbc274c5fa7618353a238.jpg)
Поспілкувавшись з псевдопрацівником банку жінка втратила понад ₴174 тисячі
Франківка довірилась нібито банківському співрозмовнику та втратила чималу суму – так працюють телефонні аферисти. Поліцейські закликають громадян перевіряти отриману інформацію від незнайомців.
Із заявою про вчинення шахрайства до співробітників поліції Івано-Франківська звернулась 47-жителька обласного центру. Зі слів потерпілої, їй зателефонував невідомий, представився керівником служби безпеки банківської установи.
У телефонній розмові аферист запевнив жінку, що у банку працює недобросовісний працівник, який може заволодіти її коштами. Надалі, потерпіла вже діяла за вказівкою шахрая. А саме, щоб вберегти власні гроші, вона здійснила декілька переказів у сумі понад 174 тисячі гривень на рахунки аферистів.
Невдовзі прикарпатка звернулась до місцевого банку, де й дізналась, що потрапила у шахрайську пастку.
За цим фактом слідчі відкрили кримінальне провадження за ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України.
Щоб не потрапити на гачок шахраїв, поліцейські радять пам’ятати:
– працівники банку не телефонують клієнтам, щоб дізнатися інформацію про пароль та особисті дані платіжних карток;
– у ситуації коли поступає дзвінок від працівника банківської установи із звичайного номера мобільного телефону, завершуйте розмову і передзвоніть за номером зазначеним на зворотній стороні платіжної картки;
– просять надати пін-код банківської картки і кажуть про зняття грошей, блокування платіжної картки припиніть розмову – це шахраї.
Не дайте себе ошукати!
Cектор комунікації поліції Івано-Франківщини
Tweet
