/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F72bffef9d6223772240a0da9ed9e4ab2.jpg)
Вийшов патч 1.3 до S.T.A.L.K.E.R. 2: нерф вертлявості мутантів та змінених предметів, менше сутичок та понад 1200 змін
GSC Game World випустила великий патч 1.3 S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl з понад 1200 «покращень». У лапках тому, що деякі зміни, як і у 1.2, неоднозначні.
Розробники пишуть в Steam: «Ми готові поділитися з вами патчем 1.3 з понад 1200 змінами, виправленнями та покращеннями, що стосуються ШІ/A-life, балансу, ігрових місій, оптимізації, локацій, звуку — тобто майже всіх аспектів гри. Ця робота була б неможливою без ваших відгуків та коментарів про ваші пригоди в Зоні, дякуємо, що ділитеся ними».
Далі йде великий перелік змін у кількох категоріях. Усі перераховувати не будемо, а зупинимося на найбільш резонансних. Отже, у категорії ШІ знаходимо:
Переміщення мутантів під час бою тепер більше плавне
Якщо йдеться про надмірно вертлявих собак, тушканів та кабанів — це дуже приємно. Тваринки відходять в Ноосферу від єдиного пострілу з нормальної зброї, але зробити цей постріл буває надзвичайно складно. У результаті Скіф витрачає безліч патронів та купонів буквально на вітер, у цей час перманентно стікаючи кров’ю. Не найцікавіше заняття. Також покращені інші аспекти поведінки мутантів і реакція NPC на кроки.
Категорію «Баланс» сьогодні, мабуть, можна назвати «Розбаланс» через суперечливість змін. Продовжується нерф та якась незрозуміла зміна характеристик видозмінених предметів, зокрема найголовнішого:
Дивна вода: зменшено захист від радіації
Ще зменшено?? Це ж було вже, у патчі 1.2. Один з найкорисніших предметів Зони стає усе менш корисним — але все ж лишається збільшення максимальної ваги. Зміни в інших не варті розповіді, вони були та залишаються малокорисними. Незрозуміло, чому розробники приділяють їм так багато уваги. Автор новини, який все ще грає в S.T.A.L.K.E.R. 2 майже зі старту, «забив» на цей мотлох.
- A-life сутички тепер в середньому будуть зустрічатися трохи рідше
- Послаблено захист від аномалій у бойових костюмів
- Покращено захист від аномалій у наукових костюмів
- Покращено міцність унікальної зброї, яку можна знайти під час місій
Не те щоб A-life сутички надто напружували. Можливо, десь їх потрібно менше, але загалом просто бігати без них просторами Зони не дуже цікаво. Скіф і так може дійти куди завгодно взагалі без сутички, якщо пощастить, одразу після Малої зони. Тепер, напевно, це буде ще легше.
Розробники наполегливо намагаються «запхати» гравця у різні типи костюмів. Які для цього початково мало підходять, і це не виправити дрібними ребалансами. Все одно, завжди можна піти на Янів, підкотити ящик та взяти екзоскелет «Алмаз», який навіть у повністю розбитому стані (ніколи його не ремонтую) кращий за будь-яку не екзоскелетну броню у грі. Краща міцність зброї — це завжди приємно.
Знов виправлено багато багів, зокрема на «Ростку», не вартих окремої уваги. Як і з минулим великим патчем, виправлено близько 100 інших крашів та помилок EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION. На квестових виправленнях теж не варто зупинятися через спойлери — скажемо лише, що їх десятки. Є кілька технічних вдосконалень геймплею, серед яких слід виділити один пункт.
Кілька креслень апгрейдів було перенесено з «точки неповернення» в кінцівці гри до схованок Прип’яті.
Знаєте, куди піде автор після публікації цієї новини? Шукати в Прип’яті раніше фактично відсутні у грі деякі апгрейди до «Сайги». І ще питання — де білочки?

