На заводі Van Hool розпродують рідкісні автобуси
На бельгійському заводі компанії Van Hool, яка торік збанкрутувала і перейшла під VDL Group, сьогодні знаходиться 23 різні автобуси. Це демонстраційні, напівзібрані та експериментальні машини.
Новий власник вирішив не брати на себе активи підприємства в Конінгсхоікті і розпродати автобуси, що зберігаються там. Машини будуть виставлені на аукціоні з 27 березня по 3 квітня, за стартовою ціною від 1000 до 30 000 євро.
Водневий New A330 FC
Серед них відзначимо прототип міського водневого автобуса New A330 FC 2007 випуску, а також батарейні електробуси нового покоління A12 LF-E. Це також модель з низькою підлогою New A360 2010 року.
Електробус A12 LF-E
Інтерес представляють несерійні міжміський T9 Acron 2003 з елементами кузова з поліестеру, а також туристичні моделі T16 Alicron і T17 Acron 2023 випуску, з камуфляжем на передній і задній масках.
T16 Alicron і T17 Acron
Серед виставлених на продаж машин є й незакінчена туристична модель на електротязі – CX45E, побудована для північноамериканського ринку у 2021 році.
Електробус для США – CX45E
На особливу увагу заслуговує й вінтажний туристичний автобус Van Hool, виготовлений у 1962 році на шасі Fiat 306.
Van Hool 1962 р.
Також можна буде придбати не повністю готові низькопідлоговий водневий електробус A12 LF FC, а ще два батарейні електробуси A12 LF-E, замовлені бельгійським оператором De Lijn.
A12 LF FC
Цей довгий список продовжать і два міські 18-метрові сімейства EquiCity, так звані трамбуси, з досить футуристичним дизайном.
Добре, що така доля не спіткала 25 одиниць трисекційних машин EquiCity 24, завдовжки 24 м, призначених для Парижа. Довести їхню збірку до кінця взявся відомий швейцарський виробник автобусів – Hess.
EquiCity
Зазначимо, що VDL Group вирішила зберегти виробництво лише туристичних моделей Van Hool, повністю відмовившись від міських машин. Складання їх проводитиме понад 1500 робітників, раніше зайнятих на двох заводах Van Hool – у Конінгсхоікті (Бельгія) та Скоп’є (Македонія).

