/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fff25dd703197ac51a3661c0547e7f5c5.jpg)
Знаковому автомобілю Fiat виповнилося 75 років
Цього дня, 16 березня, на Женевському автосалоні 1950 року дебютував Fiat 1400, який був примітним у багатьох відношеннях. Почнемо, з того, що ця перша повністю нова модель Fiat післявоєнного періоду отримала не рамний, а несучий кузов – вперше серед автомобілів марки. Більше того, в 1953-му році ця машина також відкрила епоху дизельних Fiat – з 1,9-літровим двигуном в 40 к. с., оснащеним упорскуванням високого тиску від Bosch.
Що ж до базового двигуна, то на моделі 1400 попервах стояв 1,4-літровий агрегат потужністю 44 к. с., що розганявся машину до 120 км/год. У 1952 році з’явилася модель 1900 – з 1,9-літровим двигуном 58 к. с., 5-ступеневою коробкою передач та радіо в базовій комплектації.
Крім 4-дверного седана на машину встановлювалися різні кузови від спеціалізованих ательє. Це могли бути купе, кабріолети та навіть 8-місний лімузин роботи Francis Lombardi.
1954 року дебютує вдосконалена модель Fiat 1400A – зі збільшеною на 6 к. с. потужністю бензинового агрегату та на 3 лк с. дизельного. Паралельно з’являється модель 1900А – з бензиновим двигуном 70 к. с. На Туринському автосалоні 1956 року презентують модель в черговій модернізації – 1400 B.
Вона відрізняється двигуном в 58 к. с., модернізованими гальмами та підвіскою, новою панеллю приладів. Зовні машину легко впізнати по двотонному забарвленню та решітці радіатора з протитуманною фарою по центру. Тоді ж дебютує і модель 1900 B – з 80-сильним агрегатом.
Модель 1400 стала знаковою ще й тому, що саме вона була покладена в основу першого автомобіля марки SEAT, який почали випускати за ліцензією Fiat у травні 1953 року. До 1959 року було побудовано загалом близько 200 тис. машин Fiat даного сімейства, 179 392 з яких – моделі 1400, а 19 488 – моделі 1900.
