/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F7a27a998d1d3c3ba2370d138b2f54352.jpg)
Найдорожчі бренди світу: які компанії увійшли до рейтингу
Які бренди потрапили в топ
Для створення візуалізацій використали дані щорічного глобального рейтингу від Brand Finance, передає 24 Каналз посиланням на VisualCapitalist.
Суттєві результати показав бренд Apple, який досяг значного зростання вартості цього року – на 219 мільярдів доларів (74%). Нині його вартість сягнула 517 мільярдів доларів США, тож компанія стала найдорожчою у світі.
Найдорожчі бренди світу / Інфографіка Visual Capitalist
Також суттєво зросла вартість компаній, що інвестують в ШІ. Зокрема, компанія NVIDIA, яка збільшила вартість бренду на 163% до 44,5 мільярда доларів, стала найшвидше зростаючим брендом у світі.
Microsoft також продемонструвала стрімкі результати, збільшивши свою вартість на 78% до 340,4 мільярда доларів.
Найдорожчі бренди світу / Інфографіка Visual Capitalist
Deutsche Telekom, чия вартість бренду зросла на 17% до 73,3 мільярда доларів, стала найбільш дорогим телекомунікаційним брендом у світі.
Цікаво! Tesla вибула з ТОП-10, опустившись на 18-те місце в рейтингу. Вартість бренду знизилася на 12% до 58,3 мільярда доларів. Причиною стало сильне зниження її позицій на китайському ринку електромобілів, де компанія поступилася BYD, чий бренд зріс на 20% до 12,1 мільярда доларів і став найбільшим виробником електромобілів у світі.
Найдорожчі бренди у різних країнах
Китай займає друге місце за кількістю компаній у рейтингу, а найдорожчим брендом є TikTok, оцінений у 84,2 мільярда доларів. Багато з найбільш коштовних китайських брендів зосереджені переважно у фінансовому секторі.
Найдорожчим брендом Індії є Tata Group. Цей конгломерат, заснований у 1868 році, об’єднує 30 компаній у різних секторах, таких як технології, виробництво, автомобільна промисловість і сталь. Дочірня компанія Tata Technologies планує провести IPO наприкінці 2024 року з оцінкою у 2,5 мільярда доларів.
Німецький Deutsche Telekom, який обслуговує 245 мільйонів клієнтів у понад 50 країнах, є найдорожчим брендом у Європі, випередивши Verizon і ставши найдорожчим телекомунікаційним брендом у світі.

