Новий сезон «МастерШефа» на СТБ та «Світ навиворіт із Дмитром Комаровим. Україна» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 24 лютого — 2 березня
Новий сезон «МастерШефа» на СТБ та «Світ навиворіт із Дмитром Комаровим. Україна» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 24 лютого — 2 березня

Новий сезон «МастерШефа» на СТБ та «Світ навиворіт із Дмитром Комаровим. Україна» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 24 лютого — 2 березня

Прем’єри, телеперегляд, рейтинги каналів за дев’ятий тиждень нового року.

«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.

Лідери телеперегляду. Провідні українські телеканали за підсумками дев’ятого тижня 2025 року (24 лютого — 2 березня)

Минулого тижня частка групи Starlight Media склала 23,36% (зростання відносно попереднього тижня 4%). «1+1 Media» — на другому місці з часткою 15,60% (зменшення 9%), Inter Media Group — на третьому місці з часткою 8,17% (зростання 8%).

Новий сезон «МастерШефа» на СТБ та «Світ навиворіт із Дмитром Комаровим. Україна» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 24 лютого — 2 березня - Фото 1

Серед телеканалів на першій сходинці — СТБ з часткою 7,90% (зростання 11% відносно попереднього тижня). На другій сходинці — Новий канал із часткою 6,29% (зменшення 3%). На третій сходинці — ICTV2 з часткою 6,02% (зростання 10%).

На четвертій позиції — канал НТН із часткою 4,13% (зростання 9%). Наступний — «2+2» з часткою 3,84% (зменшення 10%). Далі — канал «1+1 Україна» з часткою 3,47% (зменшення 4%). Сьоме місце — за каналом ТЕТ із часткою 3,26% (зменшення 16%).

На восьмому місці — канал «Бігуді» (2,24%, зростання 11%). На дев’ятій сходинці — «Плюс плюс» (1,22%, зменшення 20%). Закриває провідну десятку канал «Ми — Україна+» (1,06%, зростання 2%).

Новий сезон «МастерШефа» на СТБ та «Світ навиворіт із Дмитром Комаровим. Україна» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 24 лютого — 2 березня - Фото 2

Головні прем’єри тижня

Минулого тижня відбулися перші прем’єри нового весняного телевізійного сезону.

Так, канал СТБ розпочав 15-й сезон свого проєкту «МастерШеф», який мав найкращий старт із 2016 року (rat 3,59%, shr 13,35%, 1-ше місце в слоті).

Також мовник представив новий проєкт «Чоловік на week» (rat 1,47%, shr 4,97%, 3-тє місце в слоті).

Канал «1+1 Україна» розпочав показ нового сезону «Світ навиворіт із Дмитром Комаровим. Україна» (rat 1,35%, shr 4,97%, 4-те місце в слоті).

НТН анонсував новий сезон проєкту «Речдок. Велика справа» (rat 0,51%, shr 2,01%, 6-те місце в слоті).

Також не обійшлося без телепрем’єр кіно — Новий канал показав український драматичний фільм «Лишайся онлайн» (rat 0,63%, shr 5,34%, 4-те місце в слоті).

Марафон

Минулого тижня показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини», знову зросли на фоні активних зовнішньополітичних новин — зростання відбулося як за комерційною аудиторією віком 18-54 роки у містах із понад 50 тис. жителів на 23% (частка 4,17%), так і за широкою аудиторією на 11% (частка 7,03%).

Провідні програми дев’ятого тижня телеперегляду

Рейтинг провідних програм тижня очолює прем’єра нового сезону «МастерШеф 15» на СТБ (rat 3,59%, shr 13,35%). Наступні три сходинки — за кінофраншизою «Мумія» на Новому каналі: перша частина з показниками rat 3,01%, shr 11,95%, друга частина «Мумія повертається» — rat 2,66%, shr 8,79% і продовження «Мумія. Гробниця імператора драконів» — rat 2,91%, shr 12,1%. Закриває п’ятірку серіал від СТБ «Черговий лікар» (rat 2,37%, shr 11,57%).

До десятки найпопулярнішого контенту тижня також входять серіали «Слід» та «Сліпа» на СТБ, «Розтин покаже 3» на ICTV2 і «Будиночок на щастя 4» на Новому каналі, а також фільм «Незвідане» на Новому.

Новий сезон «МастерШефа» на СТБ та «Світ навиворіт із Дмитром Комаровим. Україна» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 24 лютого — 2 березня - Фото 3

Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин

Лідери за чоловічою аудиторією

Новий сезон «МастерШефа» на СТБ та «Світ навиворіт із Дмитром Комаровим. Україна» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 24 лютого — 2 березня - Фото 4

Традиційно більшість програм тижня за чоловічою аудиторією — кінопоказ. Очолюють рейтинг фільми від Нового каналу «Мумія» (rat 3,41%, shr 13,98%) та «Робін Гуд» (rat 2,84%, shr 11,97%). Третє місце — за «МастерШеф 15» на СТБ (rat 2,81%, shr 11,06%). Закриває п’ятірку продовження фільму «Мумія» (друга частина rat 2,73%, shr 9,42%, третя частина rat 2,75%, shr 12,18%).

До десятки програм тижня також потрапили «Dizel Show» та «Розтин покаже 3» на ICTV2 і ще кінопоказ: «Робін Гуд. Принц злодіїв» і «Незвідане» на Новому каналі, а також «Блейд. Трійця» на ICTV2.

Лідери за жіночою аудиторією

Перша позиція за жіночою аудиторією — «МастерШеф 15» (rat 4,36%, shr 15,36%). Далі — фільм від Нового «Мумія. Гробниця імператора драконів» (rat 3,07%, shr 12,03%). Закривають п’ятірку серіали: «Слід» (rat 2,88%, shr 9,85%) і «Черговий лікар» (rat 2,72%, shr 15,83%) на СТБ і «Будиночок на щастя 4» на Новому каналі (rat 2,73%, shr 11,86%).

До десятки також потрапив серіал «Сліпа» та проєкт «Супермама» на СТБ, два фільми «Мумія» на Новому каналі, а також ще один пригодницький фільм на «2+2» «Лара Крофт. Розкрадачка гробниць».

Лідери серед молоді

«МастерШеф 15» очолює рейтинг найпопулярнішого контенту тижня і за молодою аудиторією (rat 3,82%, shr 16,55%). Далі — серіали від СТБ «Черговий лікар» (rat 2,63%, shr 21,6%) і «Слід» (rat 2,25%, shr 11,57%) та від Нового каналу «Будиночок на щастя 4» (rat 2,24%, shr 13,26%). Закриває п’ятірку мультпоказ на ТЕТ «Нікчемний я 3» (rat 2,16%, shr 11,8%).

До провідної десятки також входять дві частини фільму «Мумія» і комедійний екшн «Шалений патруль 2» від Нового каналу, а також два серіали: «Розтин покаже 3» на ICTV2, «Сліпа» від СТБ.

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Джерело матеріала
loader
loader