/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Fb2eab36782e25a2321536d0449fceb58.jpg)
Демо Half-Life 2 RTX вийде 18 березня — NVIDIA випускає RTX Remix
NVIDIA офіційно випустила набір інструментів RTX Remix, а разом з цим стане доступною демоверсія Half-Life 2 RTX. Ще у мережі з’явився 50-хвилинний геймплей.
У міру того, як триває розробка створеного фанатами ремастера Half-Life 2 — NVIDIA випускає безоплатну демоверсію разом із набором інструментів модифікації. Проєкт розробляє команда Orbifold Studios, яка об’єднує чотири провідні групи моддерів. Команда оновила гру за допомогою фізичного рендерингу (PBR), а також додала більше геометричних деталей з редактором Hammer від Valve. У версії Half-Life 2 RTX текстури світу тепер мають більше пікселів, як і такі елементи, як костюми.
Від оновленої версії гри варто очікувати:
- Повне трасування променів: вся графіка розраховується в режимі реального часу, без попереднього освітлення
- Покращені моделі та текстури: рівні отримали в 8 разів більше деталей, а персонажі – у 30 разів більше полігонів
- DLSS 4 та RTX Neural Radiance Cache: збільшення продуктивності завдяки нейромережам
- Нові технології рендерингу: RTX Skin для реалістичної шкіри персонажів та RTX Volumetrics для ефектів туману й світлових променів
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F9ff2d21d64deb2841728a0cea935dc95.jpg)
Ще у демоверсії покажуть дві локації, які вже повністю адаптовані під RTX Remix — Ravenholm і Nova Prospekt. У відео, яке показує відмінності між оновленою та оригінальною версіями, можна побачити значне покращення текстур.
В іншому геймплейному відео оглядач пробував зламати лампу арбалетом та іншою зброєю (хоча механіку руйнування ніхто не обіцяв). Основна ж особливість полягала в тому, що рух лампи впливав на напрямок і інтенсивність світла.
Що таке RTX Remix
Це інструмент для модифікації ігор на DirectX 8 та 9, який дозволяє додавати сучасні технології графіки. RTX Remix анонсували ще у 2022 році, а випустили в 2023-му. Його особливості:
- Простий у використанні інтерфейс
- Підтримка трасування променів, DLSS і покращених текстур
- Використання ШІ для автоматичного оновлення графіки
Зокрема RTX Skin дозволяє світлу з трасуванням променів проникати крізь напівпрозорі матеріали, такі як шкіра, віск, мармур або нефрит. Завдяки Neural Radiance Cache тренують нейронну мережу на ігровому контенті, аби підвищувати деталізацію непрямого освітлення та продуктивності на 15%. Також нова функція RTX IO керує налаштуваннями текстури для підтримки максимальної деталізації текстури без перевищення ліміту відеопам’яті графічного процесора
NVIDIA використала цей набір інструментів для створення оновленої версії гри Portal. Незалежні моддери застосували ранні версії коду для оновлення класичних ігор початку 2000-х, таких як Max Payne, Dark Messiah: Might and Magic, SWAT 4 та Need for Speed Underground 2.
Щодо релізу фінальної версії Half-Life 2 поки що невідомо. Але демоверсія Half-Life 2 RTX буде доступна 18 березня всім власникам оригінальної гри у Steam.
Джерело: DSOGaming

