Кількість публікацій у світових медіа про Україну скоротилася в 2,5 рази у порівнянні з 2023 роком - дослідження Brand Ukraine
Кількість публікацій у світових медіа про Україну скоротилася в 2,5 рази у порівнянні з 2023 роком - дослідження Brand Ukraine

Кількість публікацій у світових медіа про Україну скоротилася в 2,5 рази у порівнянні з 2023 роком - дослідження Brand Ukraine

12 березня у Києві презентували звіт про сприйняття України в світі-2024

Організація Brand Ukraine втретє представила дослідження  сприйняття України в світі-2024, що містить аналіз ключових тенденцій у міжнародному інформаційному полі, настрої суспільств у різних регіонах світу та рейтинг позицій України у глобальних індексах.

Звіт про сприйняття України в світі-2024 заснований на  сукупному аналізі пошукових запитів у Google про Україну, даних восьми соціологічних опитувань,  щотижневих моніторингів десяти провідних іноземних медіа, а також чотирьох регіональних звітів про сприйняття України у Європі, Північній Америці, Латинській Америці та Субсахарській Африці. 

Голова Brand Ukraine Марія Липяцька, відповідаючи на запитання «Детектора медіа» про те, як дані дослідження допоможуть в розвитку стратегічних комунікацій України та протидії російській пропаганді, зазначила наступне.

«Увага міжнародних медіа до України буде падати. Це те, на що ми можемо вплинути. Один з важливих показників, який знизився, це репутація. Відтак є потреба посилювати репутацію України в світі.

Соціологічні зрізи показують, що ступінь підтримки України падає, але рівень все одно залишається високим. Ми в Brand Ukraine вважаємо, що має бути активна комунікація, і не має сенсу розвінчувати дезінформацію. Ми завжди виступали за те, щоб проактивно комунікувати наші наративи. Україна пропонує рішення, сценарії, певні дії для міжнародної спільноти», - прокоментувала Липяцька.

Серед результатів дослідження наступні:

  • кількість публікацій у світових медіа про Україну скоротилася в 2,5 рази у порівнянні з 2023 роком;
  • впродовж 2024 року зменшилася частка публікацій про міжнародну допомогу Україні – у 2023 році це було 32%, а зараз 21 %;

Разом з тим, соціологічні дослідження, проведені в грудні 2024 року Європі показують, що зросла частка людей, які переконані в тому, що краще завершити російсько-українську війну через переговори, навіть за умов окупації частини територій України.

Сприйняття України в Північній Америці було більше зосереджене на ролі НАТО та військовій допомозі України. В Європі основними темами були міграція, енергетична стабільність, «втома від війни в Україні». У медіа в Латинській Америці зберігають проукраїнські наративи, але залишається істотним вплив російської пропаганди. А в Субсахарській Африці тема України висвітлюється частково, а не постійно.   

Brand Ukraine – українська громадська організація, створена у 2022 році задля розвитку національного бренду України на міжнародній арені.  

Фото Brand Ukraine

LIKED THE ARTICLE?
СПОДОБАЛАСЯ СТАТТЯ?
Help us do more for you!
Допоможіть нам зробити для вас більше!
Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
дослідження
Джерело матеріала
loader
loader