Для Німеччини буде боляче втратити американський ринок, але вона "підготувалась"
Для Німеччини буде боляче втратити американський ринок, але вона "підготувалась"

Для Німеччини буде боляче втратити американський ринок, але вона "підготувалась"

Для Німеччини буде боляче втратити американський ринок, але вона "підготувалась"

Крім іншого, США не зможе відмовитися від усіх німецьких товарів. 

"Вижити" в війні зі Штатами, у порівнянні з іншими партнерами США, найпростіше буде Євросоюзу. Бо його основний ринок збуту, більш як 70%, — це країни ЄС. Адже Союз і було створено, щоб торгувати, а не воювати. Частка США у експорті ЄС становить близько 8%, а частка Штатів в європейському імпорті взагалі менша 6%. Про це пише Юлія Самаєва, редакторка економіки ZN.UA, у статті "1,3 трильйона доларів на кону. Хто програє у тарифній війні США". 

Насправді в усьому ЄС є лише одна країна, яка дійсно може відчути наслідки похолодання у відносинах між Вашингтоном і Брюсселем, — це Німеччина. На неї припадає чверть усього експорту ЄС. Німеччина ж є і головним імпортером, куди їде 21% усіх імпортованих ЄС товарів.

"Що ж, у разі впровадження обіцяних 25% мит на ввіз німецьких авто ця стаття імпорту зменшиться на 10,5 млрд дол. Якщо у загадкове трампівське «все таке» включать автозапчастини, то ще мінус 2,85 млрд дол. А решта? Решта німецького експорту у США — це ліки, медичне обладнання, вакцини й такі специфічні медичні товари, як «кров, антисироватки, токсини та біокультури». Майже весь неавтомобільний експорт із Німеччини так чи інакше стосується чутливої до стабільних поставок сфери охорони здоров'я. Ось чому, ймовірніше, далі автомобільних бар'єрів Трамп не піде", - вважає авторка. 

Звичайно, Німеччині буде боляче втрачати американський ринок. Бо це найбільший їхній імпортний ринок. Однак німці ніколи не кладуть усіх яєць в один кошик. Загалом вони щороку продають світу автівок на 174 млрд дол., а конкретно США — на 24 млрд.

"Це великий надійний ринок збуту із величезної кількості інших освоєних німцями ринків, бо Китай купує німецьких авто на 16 млрд дол., Велика Британія — на 15,6 млрд, Франція — на 11,4 млрд, Італія — на 11 млрд дол., і так, поки у нас не закінчаться країни... Та й усі 14% американських поставок вони не втратять, а десь близько половини", - вважає вона. 

З іншими статтями авторки можна ознайомитися за посиланням. 

Джерело матеріала
loader