Прем’єра «Принцеси» на Новому й «Марічки» на «1+1 Україна». Як дивилися телеканали 10—16 лютого
«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі й місячні огляди читайте тут.
Лідери телеперегляду. Провідні українські телеканали за підсумками сьомого тижня 2025 року (10—16 лютого)
У середині лютого частка групи Starlight Media зменшилася на 3% (23,19%). «1+1 Media» — на другому місці з часткою 16,92% (без змін), Inter Media Group — на третьому з часткою 6,86% (зменшення 9%).
Серед телеканалів на першій сходинці — СТБ з часткою 7,74% (зменшення 7% відносно попереднього тижня). На другій сходинці — Новий канал із часткою 6,02% (зростання 6%). На третій сходинці — ICTV2 з часткою 5,60% (зростання 3%).
На четвертій позиції — канал TET із часткою 3,75% (зростання 10%). Наступний — «2+2» з часткою 3,69% (зменшення 6%). Далі — канал «1+1 Україна» з часткою 3,46% (зменшення 11%). Сьоме місце — за каналом НТН із часткою 3,41% (зменшення 8%).
На восьмому місці — канал «Бігуді» (2,80%, зростання 4%). На дев’ятій сходинці — «Плюс плюс» (1,30%, без змін). Закриває провідну десятку канал «Мега» (0,99%, зростання 15%).
Головні прем’єри тижня
У рамках телепрем’єр іноземного кіно на Новому каналі відбувся показ фільму «Принцеса» (rat 1,44%, shr 8,18%, 2-ге місце в слоті). Також до Дня закоханих на каналі відбулася прем’єра святкового спецвипуску гумористичного шоу «Stadium Night» (rat 0,51%, shr 2,26%, 8-ме місце в слоті).
На «1+1 Україна» пройшла прем’єра авторського проєкту «Марічка» (rat 0,23%, shr 1,96%, 7-ме місце в слоті). Також на каналі відбувся показ документального фільму «Озброєні піснею» (rat 0,16%, shr 0,99%, 13-те місце в слоті).
На каналі ТЕТ відбулася прем’єра нових сезонів проєктів: «Найкраща оселя» (rat 0,31%, shr 2,46%, 7-ме місце в слоті), «Ближче до зірок» (rat 0,54%, shr 4,66%, 6-те місце в слоті) та «Я люблю Україну» (rat 1,59%, shr 5,75%, 3-тє місце в слоті).
Марафон
Показники каналів, які транслюють об’єднаний марафон «Єдині новини», знизилися як за комерційною аудиторією віком 18—54 роки в містах із населенням понад 50 тис. на 21% (частка 2,80%), так і за широкою аудиторією 18+ 50 тис.+ на 6% (частка 5,51%).
Провідні програми сьомого тижня телеперегляду
Рейтинг провідних програм тижня знову очолює серіал СТБ: «Слід» (rat 3,06%, shr 10,87%). Друге місце зайняв фільм на Новому каналі «Сутінки. Сага. Світанок. Частина 2» (rat 2,58%, shr 9,21%), далі — гумористичний проєкт від ICTV2 «Dizel Show» (rat 2,31%, shr 8,73%). Закриває п’ятірку серіал СТБ «Черговий лікар» (rat 2,25%, shr 13,03%) та фільм Нового каналу «Шазам!» (rat 2,06%, shr 7,26%).
Десятку найпопулярнішого контенту тижня закриває серіал «Сліпа» на СТБ та серіал «Будиночок на щастя 4» і фільми «Сутінки», «Сутінки. Сага. Світанок. Частина 1», «Вовки» на Новому каналі.
Підпис до фото: Ранжування представлене на основі рейтингів. Провідна десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин
Лідери за чоловічою аудиторією
За чоловічою аудиторією серед найпопулярнішого контенту тижня лідирує гумористичний проєкт «Dizel Show» на ICTV2 (rat 2,69%, shr 10,80%). Далі — серіал «Слід» на СТБ (rat 2,52%, shr 10,21%), фільми Нового каналу «Сутінки. Сага. Світанок. Частина 2» (rat 2,32%, shr 8,86%) і «Шазам!» (rat 2,18%, shr 8,19%). Закриває п’ятірку мультфільм «Тачки-2» на Новому каналі (rat 1,99%, shr 12,39%).
Закриває провідну десятку мультфільм «Тачки-3» й серіал «Будиночок на щастя 4» на Новому каналі, фільм «Тілоохоронець кілера» на «2+2» та фільми «Принцеса» і «Погоня» на Новому.
Лідери за жіночою аудиторією
Перші три позиції за жіночою аудиторією — знову серіали на СТБ: «Слід» (rat 3,58%, shr 11,38%), «Черговий лікар» (rat 2,87%, shr 11,12%), «Сліпа» (rat 2,86%, shr 17,82%). Далі — фільм «Сутінки. Сага. Світанок. Частина 2» на Новому каналі (rat 2,85%, shr 9,52%) та проєкт від СТБ «Супермама» (rat 2,59%, shr 8,74%).
До десятки також потрапили: серіал «Зрада» на «Бігудях», серіал «Будиночок на щастя 4» на Новому, проєкт «Хата на тата 9» на СТБ та фільми «Сутінки» і «Сутінки. Сага. Світанок. Частина 1» на Новому каналі.
Лідери серед молоді
За молодою аудиторією найпопулярніший контент очолюють серіали СТБ: «Слід» (rat 2,58%, shr 11,68%), «Черговий лікар» (rat 2,57%, shr 17,29%) та «Сліпа» (rat 2,08%, shr 18,61%). Закриває п’ятірку фільм «Сутінки. Сага. Світанок. Частина 2» (rat 2,08%, shr 9,54%) і мультфільм «Тачки-3» (rat 2,06%, shr 14,41%) на Новому каналі.
До провідної десятки також входять: мультфільм Нового «Тачки 2», серіал від каналу «Бігуді» «Зрада» та серіал «Будиночок на щастя 4» і фільми «Сутінки. Сага. Світанок. Частина 1», «Принцеса» від Нового каналу.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

