/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2F502196dbca279a787389b63ca5973c81.png)
Клієнтка ПриватБанку стала жертвою шахрайства та втратила десятки тисяч гривень: відомо, чи вдалося їй повернути гроші
Жінка стала жертвою шахрайства після того, як отримала дзвінок від особи, яка представилася працівником ПриватБанку, повідомляє Politeka.net.
Про цю справу йдеться у реєстрі судових рішень.
Шахрай повідомив, що на її рахунку ПриватБанку було виявлено підозрілі транзакції, схожі на шахрайські, і запропонував негайно зателефонувати до банку для блокування коштів.
Після дзвінка на номер обслуговування клієнтів ПриватБанку, вона отримала ще один дзвінок від "оператора банку", який підтвердив підозрілі операції й запропонував перевести кошти з кредитного рахунку на захищений рахунок, щоб уникнути втрати грошей, пише Політека.
Жінка погодилася на переказ, вважаючи, що це допоможе запобігти шахрайству. Після завершення розмови вона не змогла зв'язатися з ПриватБанком, а пізніше дізналася, що з її кредитного рахунку було списано 28 891 гривню, включаючи комісію.
25 лютого 2024 року жінка звернулася до поліції, і було розпочато розслідування за фактом шахрайства. Водночас ПриватБанк повідомив, що кошти були переведені за ініціативою жінки через додаток Приват-24, а не з вини банку. Згідно з позицією банку, ці кошти не є особистими коштами клієнта, а наданими в межах кредитного ліміту.
У результаті суд відмовив у задоволенні позову, оскільки переказ коштів з картки ПриватБанку був здійснений за власним бажанням потерпілої, і не було доведено, що діяли помилки з боку банку або шахрайські дії його працівників.
Останні новини України:
Нагадаємо Politeka писала, ПриватБанк роз’яснив нові ліміти, що набудуть чинності з 1 лютого: ключові зміни та важливі деталі.
Також Politeka писала, Через термінал ПриватБанк крадуть гроші українців: "Через три дні кошти так і не зарахували".
