/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F9f77d4998669007cb875e72b001032ba.jpg)
Міжміський електробус Mercedes-Benz eIntouro випробували за Полярним колом
Перший міжміський електробус Daimler Buses – передсерійна модель Mercedes-Benz eIntouro пройшов випробування в суворих кліматичних умовах за Полярним колом. Дві машини були протестовані в Рованіємі, що в Лапландії. За забортної температури до мінус 30С проводився холодний пуск, перевірялася зарядна здатність (тільки на громадських станціях).
Особливу увагу приділили захисту від морозу компонентів електроприводу, програмного забезпечення та інтерфейсів. Були проведені також ходові випробування на керованість на заледенілих та засніжених дорогах. А також ефективність гальмування, у тому числі в режимі рекуперації. Загалом автобус гідно витримав випробування холодом.
Mercedes-Benz eIntouro розроблений на базі дизельного Intouro з високим розташуванням підлоги і багато в чому з нею уніфікований. Так, центральний електромотор Centrax ZF з постійною потужністю 320 кВт тут працює в парі з 3-ступеневою автоматичною коробкою передач і ведучим мостом Mercedes-Benz RO 440. Все це полегшує обслуговування.
Як живлення використовуються передові LFP-батареї – два блоки по 207 кВт.год. кожен. Запас ходу сягає 500 км. На зарядку одного блоку від станції 300 кВт потрібно близько 70 хвилин. Перший блок розташований за передньою віссю, що оптимізує розподіл ваги за осями, а другий, опційний блок – у задньому звисі, на місці дизельного двигуна.
Mercedes-Benz eIntouro має піти у серійне виробництво у 2026 році. Модель пропонуватиметься у двох варіантах за довжиною: 12,18 м та 13,09 м, з кількістю місць для сидіння від 50 до 63. Важливо, що це буде перший автобус європейського виробництва, в якому програмне забезпечення можна буде оновлювати дистанційно, без відвідування сервісного центру.
Mercedes-Benz eIntouro укомплектують передовими системами допомоги водієві. Це ABA 6 – автоматичного екстреного гальмування, у тому числі при загрозі наїзду на пішоходів та велосипедистів. Sidequard Assist 2 – з моніторингом сліпих зон як з правого, так і з лівого боку, Frontguard Assist – оповіщення при загрозі зіткнення під час рушання з місця. Також до обладнання увійде інтелектуальна система обмеження швидкості з урахуванням дорожніх знаків – Traffic Sign Assist та система стеження за уважністю водія – Attention Assist з підготовкою для встановлення алкотестера.

