За лютий український авторинок знизився на 20%
У лютому зусиллями всіх автодилерів в Україні вдалося реалізувати 4,8 тис. нових легкових автомобілів, що на 20% менше, ніж торік. Такий результат вплинув і на показники за 2 місяці, де теж спостерігали падіння на 13,6%. Про це повідомляє «Главком» з посиланням на Auto-Consulting.
Причому, падіння серед нових електромобілів ще масштабніше. Так, у лютому попит на «електрички» скоротився взагалі на 37%, а частка авто BEV на ринку нових легкових авто становила лише 15,6%. Торік вона була на позначці 20%, а за підсумками 2 місяців 2024 року взагалі сягала 21,6%.
Отже, маємо поки від'ємний результат на авторинку за 2 місяці. Це вже спричинило зміни і серед топ-20 автомобільних брендів. Авторинок поки що рухається по тренду 2017 року.
Найбільше падіння відбулося в сегменті так званих «бюджетних авто – Low cost» – їх у лютому недорахувалися майже на 54%. Знизилися на 20% і продажі автомобілів середнього цінового діапазону.
Лідерство у лютому 2025 року стабільно утримала Toyota, а от на друге місце вийшла Skoda з показником 8,4% ринку. Третім у лютому фінішувала Renault.
Цікаво, що 4 з 10 автомобільних брендів, з топ-10, у лютому демонстрували зростання, але у підсумку ринок все ж недорахувався 20%, у порівнянні з минулим роком.
Тим не менш, у лютому автомобільні оператори покращили показники січня і до 25 числа взагалі ринок вийшов у «плюсову зону», але останній тиждень виявився важким для споживачів, і це вплинуло на підсумковий результат.

