/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fedc63e27fdc5f75fb331f391fd790b6b.jpg)
Ubisoft пояснила, чому так довго відкладала розробку Assassin’s Creed Shadows
Креативний директор гри Джонатан Дюмон пояснив, що компанія не бралася за Assassin’s Creed у японському сетингу доти, доки технології не дозволили реалізувати всі амбіції команди, повідомляє 24 Канал.
За словами блогера Genki, який взяв інтерв’ю у Дюмона, Ubisoft вважає, що зараз ідеальний час для виходу Assassin’s Creed Shadows, оскільки "правильні технічні можливості" і "вдалий сценарій" нарешті зійшлися в одному проєкті.
Дюмон також розповів про джерела натхнення для гри. Серед них – фільми "13 вбивць", бойовик "Затоічі", "Битва при Секіґагарі" та роботи культового режисера Акіри Куросави.
- Окрім цього, в інтерв’ю підтверджено тривалість гри: 30-40 годин для проходження основного сюжету і близько 80 годин для повного завершення.
- Також у Assassin’s Creed Shadows буде динамічна система розрубування предметів та режим "Нова гра +" на момент виходу.
Події Assassin’s Creed Shadows розгортатимуться у відкритому світі феодальної Японії 1579 року. Головних героїв двоє – спритна та потайна шинобі Наое і легендарний темношкірий самурай Ясуке.
Гра вийде 20 березня на PC (Steam, Ubisoft Connect, EGS), Mac (App Store), PS5, Xbox Series X|S. Проте деякі користувачі вже отримали доступ до неї майже за місяць до релізу, тому Ubisoft закликала фанатів остерігатися спойлерів.
