/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F133%2Fbdfbe2ac318c78c566cf2d8523725362.jpg)
У Києві розробили механізм руху наземного транспорту під час тривог
КМВА відреагувала на прохання мешканців столиці й напрацювала механізм руху наземного транспорту під час повітряних тривог
Про це LB.ua повідомили у КМВА у відповідь на запит.
Так, міський наземний транспорт під час увімкнення сирени має довезти пасажирів до найближчої зупинки й запропонувати їм пройти в укриття. Після того, як усі охочі залишать транспортний засіб, він може продовжити рух.
"Над новим алгоритмом працювали спільно з ДСНС, військовими, поліцією та представниками транспортного сектору. За розпорядженням начальника КМВА збиралася робоча група для узгодження нового порядку", - пояснили в адміністрації.
Влада також допускає зміни в алгоритмі роботи метрополітену під час тривог, триває аналіз. Водночас київська підземка й надалі виконуватиме функцію укриття для населення під час повітряної тривоги та працюватиме з урахуванням безпекової ситуації.
Пропозиції зі зміни правил руху муніципального транспорту під час тривоги має затвердити Рада оборони Києва. Наступне засідання цієї Ради має відбутися до кінця тижня.
Зупинка наземного транспорту в Києві під час тривог: передісторія
Рішення про зупинку громадського транспорту під час тривог у Києві було ухвалено влітку 2022 року. Громадськість подала низку петицій про скасування цього рішення, але влада кожного разу відхиляла їх.
У лютому 2025 року начальник КМВА Тимур Ткаченко повідомив, що влада напрацьовує пропозиції, які дадуть змогу розв'язати цю проблему.
"На жаль, не володію даром передбачення і не можу гарантувати посадовцям, що країна-терорист не атакує в якійсь точці… Але по тому, як рухатись, а не стояти на місці, пропозиції вже напрацьовані. Вони на етапі узгодження. Намагаємося врахувати всі безпекові та логістичні параметри", - поінформував начальник КМВА.
"Безпека є і буде основним пріоритетом. Водночас ми не можемо ігнорувати запити киян. Шукаємо рішення, яке буде зваженим, оптимальним і безпечним", - додав він.

