Mozilla переписує Умови використання Firefox після негативної реакції користувачів
Mozilla переписує Умови використання Firefox після негативної реакції користувачів

Mozilla переписує Умови використання Firefox після негативної реакції користувачів

Після виклику негативної реакції користувачів на нові Умови використання минулого тижня виробник браузера Firefox Mozilla переписав свою політику, щоб розв'язати проблеми, пов’язані з надто широкою мовою, яку він використовував раніше. Критики стверджують, що ці умови передбачають, що Mozilla запитує у користувачів права на будь-які дані, які вони вводять у браузер або завантажують, і дехто хвилюється, що потім вони будуть продані рекламодавцям або компаніям, що займаються штучним інтелектом.

У Mozilla заявили, що це не так, зазначивши, що нові умови не означають зміни в тому, як компанія використовує дані. Компанія також заявила, що оновлення оригінальної мови не були «керовані бажанням» продати дані користувача, і що можливість компанії використовувати зібрані дані все ще обмежена правами, викладеними в Повідомленні про конфіденційність Firefox .

Декілька  критиків вказували  на таку мову в нових термінах як на причину для занепокоєння (виділення наше :  

« Коли ви завантажуєте або вводите інформацію через Firefox, ви цим надаєте нам невиключну, безоплатну, всесвітню ліцензію на використання цієї інформації,  щоб допомогти вам орієнтуватися, переглядати та взаємодіяти з онлайн-контентом, як ви вказали під час використання Firefox».

Тепер Mozilla переписала свої Умови використання, щоб «більш чітко відобразити обмежений обсяг того, як Mozilla взаємодіє з даними користувачів», — сказав керівник продукту Mozilla Аджит Варма в повідомленні, поширеному напередодні вихідних.

В оновленій політиці Mozilla пояснює, що вона запитує дані користувача для роботи з Firefox і що це не надає компанії права власності на ці дані.

Зокрема, нові умови стверджують, що:

«Ви надаєте Mozilla права, необхідні для роботи з Firefox. Це включає обробку ваших даних, як ми описуємо в Повідомленні про конфіденційність Firefox. Він також включає невиключну, безоплатну, всесвітню ліцензію на те, щоб виконувати ваші вимоги з вмістом, який ви вводите у Firefox. Це не надає Mozilla права власності на цей вміст».

Mozilla каже, що також видалила посилання на Політику прийнятного використання зі своїх умов, оскільки це викликало плутанину.

Поширені запитання щодо конфіденційності онлайн компанії було оновлено, щоб також краще роз’яснити юридичні положення.

Наприклад, Mozilla заявила, що, можливо, видалила загальні заяви про те, що вона ніколи не продає дані користувачів, оскільки юридичне визначення «продажу даних» тепер є «широким і розвивається», як зазначено в блозі Mozilla.

Компанія вказала на Закон Каліфорнії про конфіденційність споживачів (CCPA) як приклад того, чому була змінена мова, зазначивши, що CCPA визначає «продаж» як «продаж, оренду, передачу, розголошення, розповсюдження, надання, передачу або інше повідомлення в усній, письмовій або електронним чи іншим способом особистої інформації споживача [компанією] іншій компанії або третій стороні» в обмін на «гроші» або «інші цінні міркування».

За словами Mozilla, Firefox дійсно збирає та ділиться деякими даними зі своїми партнерами, включно з даними, які допомагають показувати необов’язкову рекламу на сторінці нової вкладки у веб-переглядачі та для спонсорованих пропозицій у рядку пошуку, які детально описано в Повідомленні про конфіденційність . Однак компанія каже, що дані користувачів, які вона надає, позбавлені особистої інформації та надаються лише в сукупності.

За словами Mozilla, користувачі можуть продовжувати налаштовувати власні параметри обміну даними в браузері.

Джерело матеріала
loader