Молочний альянс змінив паковання популярних продуктів на більш зручне
Молочний альянс змінив паковання популярних продуктів на більш зручне

Молочний альянс змінив паковання популярних продуктів на більш зручне

Бренди «Молочного альянсу» змінили форму паковання своїх популярних продуктів для зручності споживачів і кращого зберігання.

Про це говориться у повідомленні компанії

Зазначається, що паковання Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність і екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та високу продуктивність розливу — вона дозволяє використати весь продукт, що є в пакованні, майже без залишків. Крім того, Tetra Gemina повністю придатна для вторинної переробки. Це інноваційна розробка світового лідера з харчового паковання — компанії Tetra Pak, яка є партнером групи компаній «Молочний альянс».

«Рівень очікувань споживачів постійно підвищується, і щоразу вони шукають щось нове. Це стосується не лише смаків, але й зовнішнього вигляду паковання та його функціональності. Ми постійно стежимо за інноваціями і пропонуємо нашим споживачам справді унікальне, а головне — більш зручне паковання», — зазначила директор зі стратегічного розвитку ГК «Молочний альянс» Інна Іванова.

У компанії уточнили, що нове паковання має хороші бар'єрні властивості, що дозволяє тривалий час зберігати свіжість молока й вершків без використання консервантів та без холодильника.

Лінію з виробництва продукції в сучасному пакованні запустили на заводі дитячого харчування «Яготинське для дітей». Інвестиції у проєкт склали понад 210 млн грн.


Для довідки: ГК «Молочний альянс» об'єднує Пирятинський і Баштанський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, філію «Яготинське для дітей». Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під торговими марками ТМ «Пирятин», «Славія», «Яготинське» і «Яготинське для дітей», «Хопси» та ін.

Джерело матеріала
loader
loader