Представниця генсека ООН з питань насильства щодо дітей відвідала Цифровий освітній центр в Одесі
Представниця генсека ООН з питань насильства щодо дітей відвідала Цифровий освітній центр в Одесі

Представниця генсека ООН з питань насильства щодо дітей відвідала Цифровий освітній центр в Одесі

Спецпредставниця генерального секретаря ООН з питань насильства щодо дітей Наджат Маалла Мджіт вперше відвідала Україну та побувала в Цифровому освітньому центрі в Одесі разом із головою Представництва ЮНІСЕФ в Україні Муніром Мамедзаде.

Про це повідомив Укрінформу заступник голови Асоціації інноваційної та цифрової освіти Дмитро Бондаренко.

У Цифровому освітньому центрі (DLC) в Рішельєвському ліцеї Одеси відбувся тренінг із психосоціальної підтримки для підлітків “Підтримай своїх друзів”.

Тренінг став яскравим фінальним акордом великої річної програми з навчання учнів закладів професійно-технічної освіти навичкам психоемоційної підтримки себе та однолітків за принципом “рівний – рівному”, ідеться в повідомленні.

Спецпредставниця генерального секретаря ООН з питань насильства щодо дітей відвідала Україну

Також був обговорений один з основних викликів, який стоїть перед системою освіти України, – надолуження освітніх втрат.

Мджіт поспілкувалась з учасниками тренінгу і високо оцінила ці заходи та програму загалом.

Захід відвідали також спеціалістка із захисту дітей Офісу спецпредставниці генерального секретаря ООН з питань насильства щодо дітей Tea Мачаїдзе, постійний представник Литви при ООН Рітіс Паулаускас і представники одеського офісу ЮНІСЕФ.

“Для нас справді важливо приїхати до Одеси та висловити підтримку одеситам, одеським дітям. А також донести повідомлення, що ми залишимося з вами, що б не знадобилося. І, звичайно, для нас дуже важливо бачити стійкість одеситів. Багато з вас залишилися. Ви переживаєте великий стрес через російські атаки тут, але ви справді тримаєте лінію. І ми щиро вдячні за те, що люди в Україні борються. І ми як тільки можемо будемо допомагати з Європи”, – заявив Паулаускас.

“Радий відвідати один з Цифрових освітніх центрів сьогодні, розроблений Асоціацією інноваційної та цифрової освіти. Це один з ключових сервісів, який ми заснували разом для дітей під час війни. Але навчання постійно переривається, як от зараз, але їм доводиться навчатися. Ми також побачили, що йдеться не лише про відновлення навчання чи надолуження втрат у навчанні, а й про те, щоб діти могли спілкуватися, спостерігати за своїм психічним здоров’ям, мати необхідні навички, щоб завтра повернутися до нормального життя і зробити внесок у відновлення цієї країни”, – підкреслив Мамедзаде.

За словами Бондаренка, “наша команда дуже ретельно підходила до цього проєкту, адже ментальне здоров’я дітей – це один з найважливіших пріоритетів. Програма, за якою відбувалося навчання, була розроблена фахівцями ЮНІСЕФ та Save the children, адаптована нашими психологами та отримала офіційний гриф Міністерства освіти і науки України, який дозволяє використовувати цю програму під час навчального процесу у закладах освіти”.

Наразі у 46 Цифрових освітніх центрах в Одеській, Миколаївській та Херсонській областях – спільному проєкті ЮНІСЕФ та Асоціації інноваційної та цифрової освіти, який займається проблемами надолуження освітніх втрат, – навчаються й отримують психологічну підтримку понад 70 тисяч дітей.

До кінця поточного навчального року будуть охоплені понад 40 тисяч учнів з 1 по 11 класи – першочергово ті, хто не має доступу до офлайн навчання, внутрішньо переміщені особи, діти з інвалідністю тощо.

За 12 місяців були проведені більш як 8 тисяч тренінгів, участь в яких взяли понад 30 тисяч підлітків і 2 тисячі батьків.

Курс підвищення кваліфікації з першої психологічної допомоги вже пройшли понад 80 тисяч освітян.

Як сказав Бондаренко, “місією освіти є підготовка дитини до успішного життя, допомогти, перш за все, сформувати стійкі життєві принципи, важливі людські цінності та національну ідентичність. Саме тому в наших центрах ми проводимо навчання від надолуження освітніх втрат та психосоціальної підтримки, до уроків для життя, школи блогерів та СТЕМу. При цьому використовуємо власні освітні платформи з найсучаснішими освітніми технологіями віртуальної (VR) та доповненої (AR) реальності, штучного інтелекту (AI) тощо”.

Як повідомлялось, Цифрові освітні центри - це оснащені всім необхідним простори для навчання й дозвілля школярів від 6 до 18 років. Вони не замінюють школу й не прив’язані до закладів освіти, але в них можна підключитися до онлайн-уроків, зробити домашнє завдання, та поспілкуватися з друзями або долучитися до гуртків.

Центри оснащенні укриттями, надійним інтернетом, ноутбуками та навчальними матеріалами.

У кожному центрі працюють спеціально підготовлені тьютори — учителі-наставники, які складають розклад центру, організовують дозвілля та постійно перебувають з дітьми.

Центри створюються в межах проєктів міжнародних організацій та українських благодійних фондів.

Теги за темою
Діти Одеса ООН Освіта
Джерело матеріала
loader