/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F863a2be4e476ebe3b1cc01104b712c97.png)
Mercedes вивів на тести EQS із твердотільною батареєю: обіцяє запас ходу понад 1000 км
Інженери Mercedes-Benz спільно з фахівцями Factorial Energy розробили нову твердотільну батарею для електромобілів. Її перший прототип вже пройшов лабораторне тестування і його встановили на серійний EQS, відправивши на дорожні тести.
Твердотільні батареї на відміну від традиційних літій-іонний забезпечують більш високу щільність енергії та безпеку. Все за рахунок того, що в таких акумуляторах використовується твердий електроліт замість рідкого. Їх енергоємність сягає до 450 Вт·год/кг на рівні секції. І це при тій же вазі й розміру, що і у літій-іонних аналогів.
У разі EQS твердотільна батарея забезпечує запас ходу до 1000 км. Це майже на 25% більше, ніж літій-іонна тієї ж ваги й розміру. Нагадаємо, що запас ходу серійного EQS 450+ з батареєю на 118 кВтг становить 800 км. Проте в компанії продовжують випробування і поки остаточних висновків не роблять. Про перші результати мають намір заявити після ряду додаткових тестів. Але те, що технологія нових твердопаливних батарей вийшла за межі лабораторій в Mercedes-Benz називають «проривом в області электромобильности».

