NVIDIA прибирає PhysX 32-біт в RTX 50 — ранні Borderlands, Metro, Mafia та ще десятки ігор залишаться без ефектів
NVIDIA прибирає PhysX 32-біт в RTX 50 — ранні Borderlands, Metro, Mafia та ще десятки ігор залишаться без ефектів

NVIDIA прибирає PhysX 32-біт в RTX 50 — ранні Borderlands, Metro, Mafia та ще десятки ігор залишаться без ефектів

PhysX в Metro: Last Light / / Zogrim
NVIDIA прибирає PhysX 32-біт в RTX 50 — ранні Borderlands, Metro, Mafia та ще десятки ігор залишаться без ефектів - Фото 1

Свого часу NVIDIA всіляко впроваджувала технологію PhysX, і вона прижилася у багатьох іграх, де створює досить непогані ефекти. Але на відеокартах RTX 50 ви їх не побачите.

Величезна кількість не таких вже старих ігор, які не мають 64-бітної реалізації, підтримують PhysX. Серед них Borderlands 2, Metro 2033, Batman: Arkham Origins та десятки інших. Однак NVIDIA «перебуває в процесі» припинення підтримки потрібної бібліотеки CUDA для 32-розрядних операційних систем. Також підтримка 32-розрядної PhysX щойно припинена в останніх драйверах RTX 50. Перелік ігор, яких це стосується, розміщений на Rcetera.

NVIDIA прибирає PhysX 32-біт в RTX 50 — ранні Borderlands, Metro, Mafia та ще десятки ігор залишаться без ефектів
Повідомлення про припинення підтримки 32-bit CUDA / NVIDIA

Індустрія поступово відмовляється від підтримки 32-біт: як пише VideoCardz, «навряд є якісь причини використовувати 32-розрядну операційну систему сьогодні, якщо ви не банкомат». Але існують вкрай непогані старі ігри, у які грає безліч людей, а хтось неодмінно ще захоче це зробити у майбутньому. Ось що пише з приводу рішення NVIDIA MrEWhite, котрий підняв цю тему на Reddit:

«Я створив тему на форумах NVIDIA, оскільки помітив, що в GPU-Z, а також у кількох іграх, які я пробував, PhysX не вмикається, або працює на центральному процесорі незалежно від вибору у NVIDIA Control Panel. Виявилося, що це може бути навмисно, оскільки учасник форуму NVIDIA посилався на сторінку сайту підтримки NVIDIA, де зазначено, що 32-розрядна CUDA більше не працює — на неї покладаються 32-розрядні ігри PhysX. Отже, щоб перевірити та підтвердити це, я завантажив 64-розрядну версію PhysX, і вона запрацювала з Batman Arkham Knight. Отже, по суті, NVIDIA мовчки скасувала підтримку величезної кількості ігор з PhysX, технологією, про яку багато людей припускають, що вона буде доступна на NVIDIA, та не повідомила про це громадськості».

NVIDIA прибирає PhysX 32-біт в RTX 50 — ранні Borderlands, Metro, Mafia та ще десятки ігор залишаться без ефектів

Відповідь інженера NVIDIAДеякі інші геймери теж помітили відсутність PhysX в іграх після оновлення драйвера, або під час перевірки за допомогою GPU-Z. QA програмного забезпечення NVIDIA Мануель Гузман підтвердив MrEWhite, що втрата підтримки PhysX є результатом використання застарілої 32-розрядної версії CUDA. Втім, NVIDIA підтверджує підтримку 32-бітної версії в відеокартах RTX 40/30/20 та GTX 16/10/9.

NVIDIA прибирає PhysX 32-біт в RTX 50 — ранні Borderlands, Metro, Mafia та ще десятки ігор залишаться без ефектів - Фото 4
Джерело матеріала
loader
loader