Попри війну, побутові споживачі в Україні мають оплачувати комунальні послуги. Деякі українці оплачують комуналку, а потім викидають паперові квитанції. Видання «На пенсії» розповіло, чи потрібно їх зберігати.
У побутового споживача та постачальника комунальних послуг іноді можуть виникати суперечки. Для розв'язання такої ситуації споживачам краще зберігати квитанції про оплату комуналки, які можуть стати доказами в суді.
Такі квитанції можуть знадобитися у таких випадках:
- при збої в системі зберігання даних, якщо дані про оплату втрачені та відновлені некоректно чи не повністю;
- при зміні тарифів чи інших обставин, що викликали плутанину в платежах;
- при помилці співробітників компаній-постачальників комунальних послуг.
Слід зазначити, що у нормативних актах не зазначено конкретних термінів, протягом яких потрібно зберігати квитанції про оплату комунальних послуг.
«Проте досвідчені юристи радять зберігати їх протягом п’яти років, оскільки позовна давність по подібних суперечках спливає через три роки з моменту виникнення проблемної ситуації і постачальники можуть ще трохи розтягнути термін розгляду справи», – йдеться у повідомленні.
Також у судах дійсні електронні квитанції, якщо оплата здійснювалася через банк. Однак у разі виникнення суперечок, краще звернутися за виписками до банку і одержати їх у роздрукованому вигляді з підписом та печаткою банківської установи.
Раніше ми писали, як українці можуть погасити борг за комунальні послуги.