The Washington Post відмовилася публікувати рекламу з критикою Ілона Маска
The Washington Post відмовилася публікувати рекламу з критикою Ілона Маска

The Washington Post відмовилася публікувати рекламу з критикою Ілона Маска

Видання The Washington Post цього тижня відмовилося від рекламної кампанії «Вогонь Ілона Маска», замовленої правозахисною групою Common Cause.

Про це повідомляє THE HILL.

Група повідомила, що мала домовленість із газетою на суму 115 000 доларів, яка передбачала розміщення обгорткової реклами – на першій і задній сторінках вівторкового випуску, а також повносторінкового оголошення. Рекламна ініціатива була розроблена у співпраці з Southern Poverty Law Center Action Fund.

На рекламних матеріалах зображений Маск, який сміється, на тлі Білого дому. Великий білий текст на макеті ставить запитання: «Хто керує цією країною: Дональд Трамп чи Ілон Маск?».

Унизу розміщено повідомлення меншого розміру:

З першого дня Ілон створив хаос і плутанину та поставив під загрозу наші засоби до існування. І він нікому не відповідає, крім самого себе.

Також у рекламі містився заклик до громадян звернутися до сенаторів із вимогою обмежити вплив Маска:

Конституція допускає лише одного президента одночасно. Зателефонуйте своїм сенаторам і скажіть їм, що настав час Дональду Трампу звільнити Ілона Маска.

Президент Common Cause Вірджинія Касе Соломон заявила, що представник рекламного відділу The Washington Post заздалегідь знав про зміст оголошення і не висловлював заперечень. Однак після внутрішнього перегляду газета дозволила розміщення реклами всередині випуску, але відмовила у розміщенні на обкладинці. Організація не погодилася на такі умови та відмовилася від публікації.

Ми припускаємо, що рішення ухвалили після юридичної перевірки. Але нам не пояснили, чому The Post відмовилася розміщувати нашу рекламу, – зазначила Соломон.

Вона також натякнула, що відмова могла бути пов’язана з інтересами власника газети – Джеффа Безоса, який також керує компанією Amazon і космічною фірмою Blue Origin.

The Washington Post утрималася від коментарів, посилаючись на політику нерозголошення рішень щодо конкретних рекламних кампаній.

Джерело матеріала
loader
loader