Помилка в платежі за газ: як повернути гроші, якщо вони пішли не на той рахунок
Помилка в платежі за газ: як повернути гроші, якщо вони пішли не на той рахунок

Помилка в платежі за газ: як повернути гроші, якщо вони пішли не на той рахунок

Під час оплати платіжок за спожиті обсяги газу, можна припуститися помилки й гроші не будуть зараховані на потрібний рахунок. Що робити в такій ситуації, щоб не втратити кошти, розповіли фахівці компанії "Нафтогаз".

Якщо при проведенні платежу споживач вказав неправильний особовий рахунок, це не означає, що гроші втрачені. Існує процедура з переказу коштів на вірний особовий рахунок.

Оплата комуналки через "Приват24". Фото: скрін youtube

Для цього необхідно написати заяву у довільній формі від платника коштів ім'я компанії "Нафтогаз". Документ має бути підписаний від руки із зазначенням актуальної дати звернення.

"У шапці заяви необхідно вказати від кого заява, номер телефону та поштову адресу. У звернені опишіть детально ситуацію, зазначте з якого особового рахунку та на який необхідно перевести кошти, а також ПІБ власника та повну адресу об’єкта газопостачання", - пояснили в компанії.

Оплата комуналки. Фото: скрін youtube

Також необхідно надати квитанції про оплату, в яких має бути така інформація:

  • час, сума та дата оплати;
  • реквізити платника та одержувача;
  • ПІБ платника.

Нафтогаз, оплата комуналки, фото: Знай.ua

До пакета документів ще потрібно буде додати ІПН платника та копії 1, 2 сторінок паспорта, а далі надіслати за адресою: 25001, м. Кропивницький, одержувач ТОВ ДК Нафтогаз України або електронною поштою client@gas.ua.

Як повернути помилкову оплату за газ. Фото: скрін facebook.com/NaftogazGasSupply

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, щоб уникнути проблем із платіжками: "Нафтогаз" закликав споживачів оновити дані.

Теги за темою
Нафтогаз
Джерело матеріала
loader
loader