/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fcab335b918b754a438e8a1b89fa0d198.png)
Один раз 500 грн або переплачувати щомісяця: водоканальники поставили споживачам ультиматум
Відповідно до законодавства, побутові споживачі зобов'язані кожні 4 роки віддавати лічильники води на перевірку, щоби переконатися в їх справності. Про це нагадали у КП "Нововолинськводоканал".
З часом лічильники води під впливом різних факторів можуть виходити з ладу. В результаті рівень споживання води може бути як заниженим, так і завищеним.
Щоб уникнути подібних неточностей споживачі повинні регулярно віддавати прилади обліку на перевірку - раз на 4 роки. Послуга провадиться за рахунок споживача комунальної послуги.
У "Нововолинськводоканалі" зазначили, що у 2025 році перевірка лічильника з урахуванням демонтажу, транспортування та монтажу коштуватиме 482,34 гривні. Проте в інших підприємств розцінки можуть відрізнятись.
Споживачам рекомендують не ігнорувати процедуру, адже в іншому випадку доведеться переплачувати за воду щомісяця. Показники лічильника з простроченою повіркою не братимуть до уваги при розрахунку платіжки.
"Якщо споживач вчасно не повірив лічильник, нарахування за водопостачання та водовідведення проводиться як абоненту, котрий не має індивідуального водоміра. Тобто за нормами споживання залежно від кількості зареєстрованих осіб", - йдеться у повідомленні.
