На українських АЗС назрів скандал: що не так з паливом, яке продають водіям
На українських АЗС назрів скандал: що не так з паливом, яке продають водіям

На українських АЗС назрів скандал: що не так з паливом, яке продають водіям

Різке зниження температури в лютому спровокувало масштабні проблеми з дизельним паливом на українських АЗС. Водії масово скаржаться на те, що пальне замерзає, забиває фільтри й робить неможливим нормальну експлуатацію транспорту.

Як повідомив засновник логістичної групи компаній "Прайм" і експерт паливного ринку Дмитро Льоушкін, ситуація виникла через те, що в Україну завозили дизельне паливо, розраховане на м’яку "європейську зиму". На папері воно нібито витримує до -21°C, але насправді вже при -10°C почало випадати в осад і перестало фільтруватися.

Заправка автомобіля на АЗС, скрін з YouTube

"Зимового дизеля немає, від слова "зовсім". Всі були впевнені, що морози серйозними не будуть, тому поставки справжнього зимового пального навіть не планували. В результаті всі АЗС отримали проблемний дизель, який тепер замерзає прямо в баках", – пояснює Льоушкін.

Щоб уникнути зупинки транспорту, власники АЗС екстрено шукають рішення. Хтось додає у резервуари керосин, хтось використовує дорогі антигелі, а деякі навіть змішують дизель із бензином, що може мати негативні наслідки для двигунів.

АЗС. Фото: скрін youtube

Що робити водіям:

  • Використовувати спеціальні антигель-присадки для дизеля.
  • Уникати заправки на сумнівних АЗС, де можуть експериментувати з пальним.
  • Якщо температура падає до -10°C і нижче, варто прогрівати паливну систему перед поїздкою.
  • Стежити за прогнозами погоди і заздалегідь планувати заправку якісним дизелем.

Нагадаємо,автовласникам додали новий штраф: за що поплатяться водії

Раніше ми розповідали, що поліція не оштрафує: яке порушення водіям зійде з рук під час військового стану

Також, ремені безпеки видадуть потопельника: як не купити авто після повені

Джерело матеріала