S.T.A.L.K.E.R. 2 отримав величезний патч 1.2 — безліч ускладнень життя Скіфа, покращення сюжету, квестів, локацій та роботи гри
S.T.A.L.K.E.R. 2 отримав величезний патч 1.2 — безліч ускладнень життя Скіфа, покращення сюжету, квестів, локацій та роботи гри

S.T.A.L.K.E.R. 2 отримав величезний патч 1.2 — безліч ускладнень життя Скіфа, покращення сюжету, квестів, локацій та роботи гри

Ілюстрація оголошення про S.T.A.L.K.E.R. 2 1.2 / GSC, X

S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl отримав величезне оновлення з близько 1700 змінами. Саме так, тому що багато з них навряд можна назвати покращеннями життя Скіфа.

Зміни стосуються майже всього: ШІ персонажів та мутантів, A-Life стрільби, стелсу, балансу, багів, фіч, сюєету, локацій, предметів тощо. Повністю усе перераховувати тут недоцільно, але приготуйтеся, бо зараз буде біль, а потім, можливо, полегшення (якщо знайдемо). І перші пункти достойні цитування:

«Виправлено помилку, через яку NPC A-Life не могли належним чином взаємодіяти з трупами. Тепер вони можуть підбирати з них найкращий лут, а також переходити на потужнішу зброю.

  • Покращено поведінку NPC під час взаємодії з трупами.
  • Виправлено проблему, через яку NPC могли підбирати костюми та шоломи.
  • Виправлено помилку, коли NPC не могли лутати трупи NPC з іншої фракції
  • Зменшено ймовірність появи NPC зі зброєю високого рівня на ранніх стадіях гри».

Схоже, це означає більше якісної зброї в NPC і менше грошей з луту у гравця, але остання зміна, навпаки, погіршує якість зброї. Також закритий баг, коли NPC лутали броню, яку потім можна було з них зібрати. У деяких локаціях це давало можливість дуже ненапруженого фарму грошей. Тепер ніяких незапланованих екзоскелетів на пізній стадії гри.

І переходимо до монстрів, які тепер точно загризуть Скіфа. Ось деякі їхні нові суперздібності до вбивства.

  • Виправлені здібності Контролера, які не працювали через двері
  • Виправлена неможливість для мутантів атакувати в певних положеннях
  • Виправлене невикористання Химерою атаки у стрибку
  • Виправлено помилку, коли мутанти зі здатністю стрибати бігали навколо гравця на недосяжних для нього поверхнях
  • Контролер отримав нову здібність — рик (вся Зона щиро дякує!)
  • Збільшено частоту атаки в стрибку для Сліпого Пса.
  • Покращено бій у відкритому світі з Псевдогігантом біля Закинутого наукового містечка в Прип’яті.
  • Виправлено помилку, коли граната завдавала шкоди бюреру, коли був активний його щит.

Після деяких з цих змін виникає думка, що розробники іноді «воюють не в ту сторону». Ей, Контролер не протагоніст, це Скіф протагоніст! Гранати… бюрери так прекрасно вмирали після кількох… Якщо ж монстри не впораються зі знищенням гравця, допоможе радіація.

  • Зменшено антирадіаційний ефект артефакту Дивна вода
  • Збільшено шкоду від радіації залежно від накопиченої радіації.

А тепер обіцяне полегшення. NPC більше не будуть жахливими суперснайперами, які бачать вас скрізь, у тому числі у високій траві, і б’ють без промаху навіть з не надто точної зброї — виправлено точність стрільби NPC. А також:

Спецпроєкти
  • Переналаштована точність розсіювання куль на всіх дистанціях для всіх видів зброї.
  • Додано рандомізацію точності пострілів у розсіювання куль.
  • Зменшено пробивання стін деякими кулями зі зброї NPC.
  • Відкориговано час ідентифікації персонажа гравця NPC.
  • Виправлено проблему, коли NPC в локації Малахіт могли помічати гравців на великій відстані та крізь об’єкти.

Мутанти теж отримали не тільки «плюшки». Жахливі хмари щурів, які швидко бігали лігвами, дещо зменшаться. Зменшено й кількість спавну кровососів до завершення місії «За сімома замками» (хочете менше кровососів — не спішіть за сюжетом, в Зоні є що робити).

Зменшено частоту спавну NPC в екзоскелетах — тобто частину з них легше вбити. Хоча використання потужної зброї в голову й без того «ваншотило». Переналаштовано броню, яку носять NPC. Збільшено шанс спавну броні низького та середнього рівня, тоді як шанс спавну броні вищого рівня зменшено.

Також у грі багато технічних оптимізацій: зменшені падіння FPS, більша продуктивність у КПК, стало менше витоків пам’яті. Виправлено понад 100 крашів EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION та інших помилок. У грі виправлено безліч сюжетних моментів, про яки писати тут не будемо, бо це дуже велика «простиня» і спойлери. Покращена взаємодія з локаціями та предметами. Якщо зануритися у повний список змін в Steam, ви неодмінно знайдете щось цікаве, про що не йшлося тут.

Джерело матеріала
loader
loader