Як обрати студію для розробки бренду і що впливає на формування вартості послуг?
Як обрати студію для розробки бренду і що впливає на формування вартості послуг?

Як обрати студію для розробки бренду і що впливає на формування вартості послуг?

Щоб обрати агенцію, яка допоможе професійно розробити бренд, варто звернути увагу на портфоліо та досвід претендентів у вашій ніші. Авжеж, бренд – це не тільки про дизайн, основний перелік задач під час створення бренду розрахований на проведення маркетингових досліджень та їх графічну реалізацію. Тому важливо оцінити підхід до роботи: чи пропонує студія комплексні рішення, включаючи стратегію, дизайн і комунікацію. Також слід дізнатися про відгуки клієнтів і перевірити, наскільки глибоко фахівці аналізують ринок перед створенням концепції. І вся ця інформація доступна як на сторінках сайту претендента, так і на незалежних майданчиках в інтернеті. Ми таким чином проаналізували потенційні можливості різних рекламних компаній, в тому числі тактичної агенції Rocketmen. І наш висновок, що найкращий вибір – це команда, яка розуміє унікальність бізнесу та пропонує індивідуальні рішення.

Основні критерії вибору студії для розробки бренду

І все ж таки досвід агенції є одним із головних критеріїв вибору. Проаналізувавши минулі роботи, досить просто оцінити результати. Також, якщо компанія надасть чітку інформацію про клієнта, з яким працювала, поспілкуватись напряму з ним буде дуже просто. Реальний відгук – це вагомий внесок у прийняття вашого рішення. Проте окрім загальновідомих критеріїв, варто звернути увагу на такі аспекти:

  1. Глибокі та різнопланові знання в галузі маркетингу. Студія повинна володіти експертизою в таких напрямках, як аналіз ринку, поведінки споживачів, конкурентного середовища та сучасних маркетингових трендів. Це дозволить створити бренд, який повноцінно задовольняє потреби цільової аудиторії.
  2. Використання актуальних технологій. Переконайтеся, що агенція при створенні бренду використовує сучасні інструменти у своїй роботі: адаптивний веб-дизайн, прогресивні веб-додатки, системи управління контентом, інструменти аналітики, такі як Google Analytics, Hotjar тощо, інструменти для створення візуального контенту (Adobe Creative Cloud, Photoshop, Illustrator, InDesign, Canva та ін.), технології доповненої та віртуальної реальності (AR/VR), проводить автоматизацію маркетингу. Це забезпечить актуальність та конкурентоспроможність вашої компанії.
  3. Наявність чіткої стратегії та плану дій. Професійна студія повинна пропонувати детальний план робіт із чіткими етапами та термінами виконання, на яких щоразу можна буде оцінити проміжний результат. Це допоможе чітко відстежувати процес створення бренду та контролювати його реалізацію.
  4. Підтримка та обслуговування після завершення проєкту. Дізнайтеся, чи надає студія послуги з підтримки та оновлення після завершення основних робіт. Довгострокова співпраця може бути корисною для адаптації вашої компанії до змін на ринку та підтримки її актуальності перед споживачем.
  5. Юридичні аспекти та захист інтелектуальної власності. Переконайтеся, що агенція забезпечує юридичний захист створених елементів бренду, таких як логотипи та слогани, шляхом реєстрації торгівельних марок та інших необхідних процедур.
Як обрати студію для розробки бренду і що впливає на формування вартості послуг? - Фото 1

Скільки коштує створення бренду?

Визначення ціни на розробку бренду залежить від кількох основних факторів. По-перше, масштаб проєкту: створення локального варіанту обійдеться дешевше, ніж вихід на міжнародний ринок. По-друге, глибина маркетингових досліджень: чим детальніший аналіз ринку та конкурентів, тим вищі витрати. По-третє, розробка унікального фірмового стилю та айдентики потребує значних ресурсів. Створення оригінального неймінгу та слогану також впливає на загальну вартість. Нарешті, обсяг та канали рекламної кампанії додатково будуть визначають кінцеву суму інвестицій у брендинг.

Джерело матеріала
loader