![У "ПриватБанку" почалися проблеми з банківськими картками: клієнт вказав на труднощі](https://thumbor.my.ua/H_hsmZdkWdSc6x2Bp704dFu9Csk=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F54df20582803b4526f71a1a8db694f91.jpg)
У "ПриватБанку" почалися проблеми з банківськими картками: клієнт вказав на труднощі
Державний ПриватБанк зараз має труднощі з випуском нових банківських карток, тому клієнтам рекомендують і надалі використовувати старі картки, навіть якщо їхній термін дії завершився.
Про це пише Політека.
Про ситуацію стало відомо зі скарги, опублікованої на порталі Мінфін, де користувачі залишають відгуки про роботу фінансових установ.
За словами одного з клієнтів ПриватБанку, його мати, яка обслуговується в ПриватБанку, зіткнулася з проблемою: після закінчення терміну дії картки вона звернулася до відділення для її перевипуску, але отримала відмову через відсутність пластикових носіїв. Жінці порадили продовжувати користуватися старою карткою.
"Моя мати є клієнтом банку. У неї закінчився термін дії картки. Вона звернулася до найближчої філії, щоб перевипустити карту, де їй сказали, що у зв'язку з відсутністю пластику не перевипустять картку і вона може й надалі користуватися нинішньою карткою, тому що військовий стан тощо", - зазначив автор відгуку.
При цьому клієнт ПриватБанку скаржиться на незручності, з якими стикається мати при розрахунках: кожен касир відзначає завершений термін дії, а сам платіж проходить із затримкою.
ПриватБанк поки що не прокоментував ситуацію. Відомо, що ПриватБанк вже неодноразово продовжував дію карток, термін яких закінчився після 24 лютого 2022 року. Вони залишаються у силі більшість угод, зокрема розрахунків у магазинах. У той же час, проблеми можуть виникати при оплаті на зарубіжних сайтах і під'єднанні картки до сервісів з регулярною підпискою, оскільки деякі платформи не приймають такі пролонговані картки.
![loader](/files/images/preloader.gif)