![Комунальники можуть ігнорувати показники та завищувати платіжки: у яких випадках це законно](https://thumbor.my.ua/dH843TmyUCX1bRGN-xsaip0Ccqw=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F1585c3a94aa30275d6996f1e45628a9b.jpg)
Комунальники можуть ігнорувати показники та завищувати платіжки: у яких випадках це законно
Комунальні підприємства можуть ігнорувати передані показники лічильника та розраховувати платіжки за іншим, менш вигідним для споживача принципом. За певних обставин це цілком законно, повідомляє АТ "Облтеплокомуненерго".
Змінити принцип розрахунку платіжок за надані послуги можуть у разі, якщо споживач не забезпечив своєчасну повірку лічильника. Це стосується лише тих випадків, коли процедура згідно із законом здійснюється саме споживачем, а не виконавцем послуг.
"У разі завершення міжповірочного інтервалу приладу, підприємство не може брати за основу для розрахунків його показання. В цьому разі, нарахування здійснюватимуться за методом, який застосовується для квартир без індивідуальних засобів обліку", - йдеться у повідомленні.
Наприклад, лічильники газу та електроенергії обслуговуються постачальником, а за повірку приладів обліку гарячої води та тепла платить споживач, якщо процедура не передбачена у тарифі.
Комунальники нагадують, що згідно із законодавством, повірка лічильників проводиться кожні 4 роки. Зазвичай постачальники послуг інформують споживачів про необхідність проведення процедури, вказуючи інформацію у квитанціях чи іншим способом.
Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, якщо не передали вчасно: як відкоригувати показники лічильника і не переплачувати.
![loader](/files/images/preloader.gif)