/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F29745a914fedec62a78cbac7e42dff92.jpg)
Розраховували на захист від шахрайства, а отримали відмову: як ПриватБанк "ігнорує" своїх клієнтів через страховку
Якщо вірити статистиці, то з початку повномасштабного вторгнення кожен дев’ятий українець став жертвою аферистів в інтернеті. Врятувати від грошового шахрайства українців могло б страхування, однак, як виявилось, внески страхові компанії збирати люблять, а от виплачувати страхові суми не дуже.
Так, один із клієнтів "ПриватБанку" розповів, що йому особисто відмовили у покритті фінансових втрат за пакетом "Страхування від шахрайства".
Про це йдеться у повідомленні на сайті "Мінфін".
Чоловік розповів, що він досить довгий час вже являється клієнтом банку, тому і активував свого часу послугу страхування від шахрайства.
Разом з тим, коли по факту знадобилось нею скористатися через ситуацію з втратою коштів в інтернеті, то у виплаті страхових коштів було відмовлено.
"Обслуговуюсь в ПриватБанку дуже багато років, застрахований від шахрайства — трапилася ситуація під виглядом заробітку в телеграмі виманили гроші і заблокували, вимагаючи за розблокування величезну суму, переказав, ще раз вимагають поповнити і все не повернуть (привід — неправильно оформляв повернення)", — йдеться у повідомленні.
Чоловік звернувся до банку, написавши заяву про вимагання грошей. Згодом йому повідомили, що не вистачає витягу з реєстру досудового розслідування, хоча він стверджує, що особисто передав цей документ у відділення. У результаті клієнту відмовили у виплаті, пояснивши, що цей випадок не підпадає під страховий.
Працівники банку поки не прокоментували ситуацію, а от на порталі українці підтримали чоловіка, що покладатись на страховку - це лише марно витрачати гроші, бо лиш поодинокі випадки підтверджують, що цей захист реально працює.
"Страхові компанії охоче збирають страхові платежі, а коли доходить до страхових виплат, то вигадують будь-які причини, щоби не платити", — йдеться в одному з коментарів.
Зазначимо, що згідно інформації оприлюдненої на порталі ПриватБанку, послуга додаткового захисту від фінансового шахрайства гарантує клієнтам повернення власних або кредитних коштів у разі шахрайських дій.
Зокрема, вказано, що серед ключових переваг послуги:
- укладення договору страхування в застосунку "Приват24", навіть коли людина за кордоном;
- договір працює в усьому світі;
- відшкодування збитку до 200 тис. грн за популярними видами шахрайських дій.
Крім того, Знай.ua повідомляв, ПриватБанк запускає унікальну послугу: тепер у кожному банкоматі
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що ПриватБанк тихцем почав дерти з військових в рази більше: тепер вже 5% замість обіцяних 1,5%

