![В Україні торік виявили понад 2,6 тисячі порушень у сфері реклами](https://thumbor.my.ua/vDQXvISMQGTDf1cxkpDil4GXuNc=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fef5744b7870040c05079da83f9cfb100.png)
В Україні торік виявили понад 2,6 тисячі порушень у сфері реклами
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Зазначається, що з усіх досліджених рекламоносіїв найбільшу частку становили об’єкти зовнішньої реклами - 11,3 тисячі та об’єкти внутрішньої реклами - 4,5 тисячі.
«За рік були ухвалені 58 рішень про визнання реклами недобросовісною або прихованою, а також 96 рішень про зупинення її розповсюдження. Загалом порушники добровільно сплатили понад ₴4 мільйони штрафних санкцій, а понад ₴900 тисяч були стягнуті примусово», - підкреслив заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.
Зокрема, серед найпоширеніших порушень виділено використання недержавної мови в рекламі (712 справ), а також порушення у сфері реклами лікарських засобів, медичної техніки та методів лікування (283 справи).
У відомстві назвали приклади порушень у рекламі, до яких віднесли рекламу лікарських засобів із неправдивими твердженнями про їхню ефективність, використання недержавної мови в рекламі, що суперечить законодавчим нормам.
Порушенням є також реклама “знижок”, де ціни завищуються перед оголошенням акцій, дискримінаційна реклама за ознакою статі або соціального статусу та реклама на платформах спільного доступу до відео.
За підсумками минулого року представники територіальних органів Держпродспоживслужби через медіа 444 рази здійснювали просвітницьку діяльність щодо питань захисту прав споживачів у сфері реклами, підсумував Крейтор.
Контроль за рекламою в Україні здійснюють кілька органів. Відповідно до Закону України “Про рекламу”, основний контроль здійснює Держпродспоживслужба, за винятком, зокрема реклами у сфері азартних ігор, фінансових послуг та інструментів.
Як повідомлялось, упродовж 2024 року до Держпродспоживслужби надiйшли 5722 звернення від громадян, більшість з яких стосувались проблем з неякісними товарами з інтернет-магазинів та житлово-комунальних послуг.
Фото: ілюстративне: Держпродспоживслужба
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)