![Бос EA назвав причину провалу Dragon Age: The Veilguard — і це не те, про що думають гравці](https://thumbor.my.ua/br6KT8dHeKA2HXVGv06uO5wYGB8=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F2e27d0af875ecfef077540644d2e6c55.jpg)
Бос EA назвав причину провалу Dragon Age: The Veilguard — і це не те, про що думають гравці
Генеральний директор Electronic Arts Ендрю Вілсон під час нещодавнього звіту обговорив низьку продуктивність гри Dragon Age: The Veilguard, яка охопила близько 1,5 млн гравців — на 50% менше прогнозів компанії.
За словами Вілсона (через PC Gamer), цей провал був зумовлений «відсутністю онлайн-функцій», які є «ключовими у сучасних ігрових тенденціях»:
«Щоб вийти за межі основної аудиторії, ігри повинні безпосередньо відповідати зростаючим потребам гравців, які все частіше шукають можливості спільного світу (shared-world) та глибшого залучення, а також якісного наративу в цій улюбленій категорії. Гра мала якісний запуск і була добре оцінена як критиками, так і гравцями. Однак у широкої аудиторії відгуку не знайшла».
Зазначимо, що в одному з циклів 10-річної розробки Dragon Age: Veilguard мала елементи лайв-сервісу, але від них зрештою відмовились.
Dragon Age: Veilguard — це рольовий бойовик в жанрі темного фентезі (четвертий тайтл в основній серії франшизи Dragon Age і прямий сиквел Dragon Age: Inquisition). Гра отримала доволі високі оцінки від критиків: початково 84 бали зі 100 на Metacritic та 83 зі 100 OpenCritic, а в рецензіях хтось сміливо називав її «найкращою грою Bioware» і навіть «грою року». Утім гравці мали дещо суперечливі думки щодо RPG.
Нагадаємо, що після релізу Dragon Age: Veilguard Electronic Arts провела реструктуризацію BioWare і звільнила 100 працівників (за даними Bloomberg, на момент активної фази розробки гри у студії працювали 200 людей). Залишок фахівців зосередиться виключно на розробці Mass Effect 5.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)