![Глава Nvidia винайшов і анонсував технологію DLSS усього за два тижні](https://thumbor.my.ua/LLuEtp6k5Xj99ygICv8tdKCqB_o=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F9443846d48e3eb8a9351965079e40f29.jpg)
Глава Nvidia винайшов і анонсував технологію DLSS усього за два тижні
У новій книзі про історію компанії Nvidia розкрилися несподівані деталі створення технології DLSS. Виявляється, ця ключова для індустрії функція з'явилася всього за два тижні, і ідея належала самому голові Nvidia, Дженсену Хуангу.
Як пише автор книги Те Кім, перед SIGGRAPH 2018 Хуанг попросив своїх інженерів запропонувати ідеї для ефектного анонсу. Серед пропозицій був варіант з використанням глибокого навчання для поліпшення згладжування (DLAA), але він здався йому недостатньо значущим:
"А що, якщо ми змусимо відеокарти початкового рівня працювати на рівні флагманів, використовуючи штучний інтелект для збільшення роздільної здатності?".
Так народилася концепція DLSS: рендеринг у 1440p з подальшим апскейлом до 4K при збереженні високої продуктивності.
Через тиждень дослідник Nvidia Аарон Лефон повідомив, що перші результати багатообіцяючі. Хуанг одразу ж розпорядився включити їх у презентацію, тож DLSS уперше прозвучала на публічній сцені.
У книзі стверджується, що Nvidia відразу побачила комерційний потенціал технології. Якщо DLSS запрацює, уся лінійка відеокарт отримає значний приріст продуктивності, даючи змогу компанії підняти цінник. Так і сталося: сьогодні DLSS - одна з головних переваг відеокарт GeForce RTX, а конкуренти на кшталт AMD і Intel все ще наздоганяють Nvidia у сфері ШІ-апскейлінгу.
![loader](/files/images/preloader.gif)