Vodafone повідомила про подальше падіння доходів у Німеччині – своєму ключовому ринку, що стало слабким місцем на тлі зростання у Великій Британії, Туреччині та Африці.
За даними Reuters, за підсумками третього кварталу доходи від послуг у Німеччині скоротилися на 6,4% після падіння на 6,2% у другому кварталі. Зазначається, що причина – зміни в законодавстві про платне телебачення, а також посилення конкуренції у мобільному секторі. Через це Vodafone втратила понад половину клієнтів, що користувалися послугами кабельного телебачення в багатоквартирних будинках, передає Економічна правда.
На тлі таких результатів акції компанії впали більш ніж на 6%, знищивши весь прибуток, отриманий за останній рік.
Водночас у Великій Британії, де Vodafone готується до злиття з оператором Three, дохід від послуг зріс на 7,6%. Число мобільних абонентів збільшилося на 37 тис, а клієнтів широкосмугового інтернету – на 72 тис.
Попри проблеми в Німеччині, компанія зберігає прогноз на рік, очікуючи 11 мільярдів євро основного прибутку та щонайменше 2,4 мільярда євро скоригованого вільного грошового потоку.