Meta опублікувала посібник про особливості соцмережі Threads
Meta опублікувала посібник про особливості соцмережі Threads

Meta опублікувала посібник про особливості соцмережі Threads

Користувачам пояснили, як налаштовувати стічки у соцмережі, формувати публікації з медіафайлами, враховувати роботу алгоритмів.

Компанія Meta поширила у блозі посібник для користувачів соціальної мережі Threads, в якому охоплено основні аспекти використання програми, включно з налаштування облікового запису, пошуком користувачів, за якими варто стежити та особливостями публікування дописів. Про це повідомлено у корпоративному блозі.

У посібнику збірано інформацію про те:

  • як правильно налаштувати застосунок;
  • як відображається статус користувача;
  • як працюють сповіщення;
  • що робити, щоб не пропускати важливі повідомлення від друзів;
  • як використовувати можливості пошуку;
  • як краще взаємодіяти з аудиторією.

Як зазначено у посібнику, користувач може увійти в застосунок «Срідз», використовуючи свій обліковий запис в «Інстаграмі». Відтак його ім’я та біографія з інстаграму автоматично підтягнуться в срідз. Змінити ім’я користувача неможливо, проте можна відредагувати біографію. можна Загалом користувачі можуть обирати між публічним та приватним профілями.

Користувачі можуть робити дописи розміром до 500 символів, а також додавати до них посилання, фотографії, каруселі, GIF-файли та відео тривалістю до 5 хвилин. Також для ширшої взаємодії з аудиторією соцмережа дає змогу створювати опитування.

Посібник містить поради як створювати голосові нотатки, редагувати та планувати дописи, проособливості перехресного розміщення публікацій з інстаграмом, як використовувати розширені функції пошуку програми.

Такод наведені основні поясннення щодо алгоритму соцмережі.

«Ваша активність "Подобається" використовується для надання схожого вмісту відповідно до того, що вам сподобалося чи зацікавило. Те, що ви бачите у своїй стрічці «Для вас», персоналізується для вас на основі низки сигналів, зокрема про облікові записи та публікації, з якими ви взаємодіяли раніше як у Threads, так і в Instagram», — зазначено у посібнику для користувачів Threads.

Нагадаємо, кількість активних користувачів соціальної мережі «Тредс» (Threads) досягнула 320 мільйонів на місяць. 

Фото: Threads / blog Instagram

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги за темою
Соцмережі Instagram
Джерело матеріала
loader