X розширює позов про «бойкот» рекламодавців, щоб добавити відповідачів - Lego, Nestlé, Pinterest та інші
X розширює позов про «бойкот» рекламодавців, щоб добавити відповідачів - Lego, Nestlé, Pinterest та інші

X розширює позов про «бойкот» рекламодавців, щоб добавити відповідачів - Lego, Nestlé, Pinterest та інші

Зараз X подає до суду на більше рекламодавців у рамках антимонопольного позову, зосереджуючись на тому, що, як стверджувала генеральний директор компанії Лінда Яккаріно, є «систематичним незаконним бойкотом».

Компанія, раніше відома як Twitter, у серпні 2024 року вперше подала позов проти Всесвітньої федерації рекламодавців та її ініціативи щодо безпеки бренду Global Alliance of Responsible Media.

Незабаром після цього WFA припинила GARM , написавши, що «нещодавні звинувачення, які, на жаль, неправильно тлумачать його мету та діяльність, спричинили відволікання та суттєво виснажили його ресурси та фінанси». Водночас генеральний директор організації, як повідомляється, сказав членам , що вона буде боротися з позовом і «продемонструє наше повне дотримання правил конкуренції у всій нашій діяльності».

Згодом X додав рекламодавців , зокрема Twitch, як відповідачів у позові. Тепер, як спочатку повідомляв Business Insider , змінена скарга ще більше розширила позов, включивши Nestlé, Abbott Laboratories, Colgate, Lego, Pinterest, Tyson Foods і Shell.

У скарзі стверджується, що WFA «організувала рекламний бойкот Twitter через GARM з метою змусити Twitter дотримуватися стандартів безпеки бренду GARM на задоволення GARM». І в ньому стверджується, що ці зусилля завдали шкоди Twitter/X: «принаймні» 18 рекламодавців, афілійованих з GARM, припинили купувати рекламу в Twitter у період з листопада по грудень 2022 року, а інші рекламодавці «суттєво» скоротили свої витрати.

«Більшість рекламних доходів X сьогодні надходить від малих і середніх підприємств, які не є членами GARM або клієнтами рекламних агентств, які є членами GARM», — йдеться у скарзі. «Оскільки в результаті бойкоту попит на рекламу на X знизився, ціна, яку інші рекламодавці X готові платити, також знизилася».

Фактично, у позові стверджується, що ціни на рекламу на X «залишаються значно нижчими від тих, які стягують найближчі конкуренти X на ринку реклами в соціальних мережах», тому «утримуючись від покупки реклами в X, рекламодавці, які бойкотують, втрачають цінну можливість придбати дешеві ціни. рекламний ресурс за ціною на платформі з безпекою бренду, яка відповідає галузевим стандартам або перевищує їх».

Позов — не єдине місце, де керівники запропонували песимістичну оцінку бізнесу X. Як повідомляється, власник компанії Ілон Маск сказав співробітникам у січні, що «зростання кількості користувачів стагнує, дохід невражаючий, і ми ледве беззбиткові».

Джерело матеріала
loader