Найголовніше - слухачі! І ваші принципи
Найголовніше - слухачі! І ваші принципи

Найголовніше - слухачі! І ваші принципи

Едуард Куриленко та його команда, ТОВ "Телерадіокомпанія Можливість", створили одне з найтехнологічніших медіа в Україні. Радіо М — це візуалізоване соціальне радіо, доступне в соціальних мережах і цілодобово в FM-діапазоні у багатьох містах України, зокрема в Києві.

ТОВ "Телерадіокомпанія Можливість" - компанія року 2024 за версією Всеукраїнського галузево-аналітичного центру. Ви отримали звання "Кращий керівник 2024". Це очікувана для вас подія в житті Радіо М?

Звісно, приємно отримувати нагороди! Згадую, як ми тільки заснували нашу компанію. Те, якою вона є зараз – результат довгого і складного, але дуже цікавого шляху. Є багато ідей, які хочеться реалізувати.

Нагороди засвідчують розвиток компанії. Це висока оцінка роботи.

Я не вважаю себе Найкращим Керівником 2024 року, але дійсно докладаю зусиль,

щоб справа розвивалась. Визначив собі кілька ключових принципів управління та менеджменту: дуже важливо створювати атмосферу для творчості в команді, максимально автоматизувати рутинні процеси, вкладатися в людей, слухати їх і розуміти. А ще в медіасфері просто необхідно впроваджувати сучасні технології – це один із ключових факторів успіху.

Найголовніше - слухачі! І ваші принципи.

Хто є головним генератором ідей для розвитку компанії?

Ідеї народжуються в спільних обговореннях. Звичайно я задаю напрямок і визначаю стратегічні цілі: старт чи завершення проєктів, участь у конкурсах на отримання FM-частот, робота з іноземними партнерами тощо. Багато ідей з'являються під час спілкування і творчих сесій із колегами, а також із нашими партнерами з інших країн та медіакомпаній. Керуюсь принципом відкритості, коли кожен може внести пропозицію, незалежно від посади. Це призводить до несподіваних, але дуже вдалих рішень.

Приклад: ми міркували, як підтримати дітей 3-5 років, які живуть на лінії фронту. З партнерами з Сінгапуру закупили іграшки у вигляді овечок із вбудованими аудіоплеєрами. Завантажили туди сотні наших дитячих програм, пісень і дитяче Євангеліє. І через волонтерів передали малечі. Уже маємо відгуки від батьків - вони кажуть, що під час обстрілів і ночей, проведених у бомбосховищах, діти заспокоювалися, слухаючи наш контент. І ми щасливі від цього! Ідея спрацювала!

Ми не політичний проєкт і не розважальне радіо. Ми — соціальне медіа. Створюємо контент, який реально допомагає людям. А часом навіть міняє життя на краще. У нас є програма Формула сім’ї, де в прямому ефірі обговорюємо проблеми у родинах і разом з фахівцями допомагаємо слухачам їх вирішувати. Маємо тисячі коментарів від людей, чиї життя змінилися завдяки цій або подібним програмам.

В історії компанії ТОВ "Телерадіокомпанія Можливість" є складні періоди: втрати мовлення в 4 містах, втрата двох студій з обладнання. А на сьогодні маєте 10 мільйонів слухачів і мовлення у всіх великих містах. Звідки навички антикризового менеджменту?

- Втратити те, у що вкладали роками, — це важко… Скажу так: я радий, що ми швидко адаптувалися до реалій і активно працюємо у соціальних мережах та на різних інтернет-платформах. Зараз близько 50% наших слухачів приходять не через FM-частоти, а саме завдяки соцмережам. Це дозволяє нам бути менш залежними від фізичних руйнувань наших веж для трансляції сигналу та обладнання.

Проте найболючіше — це втрати близьких людей. У 2014 році, в Слов'янську росіяни вбили нашого ведучого. Тоді ж загинули й мої родичі. Після повномасштабного вторгнення Росії втрат стало ще більше… І з цим болем нам усім доведеться жити.

Навички здобув через власний досвід. З 18 років я займаюся бізнесом, закінчив університет за спеціальністю "Управління організаціями". Поруч завжди були і є мудрі та сміливі люди, у яких я продовжую вчитися. Багато переймаю досвіду у моїх міжнародних партнерів зі США, Європи та Азії. Те, як ми співпрацюємо та впливаємо одне на одного - позначається на всій компанії. І дозволяє вірно обирати вектор розвитку.

Найголовніше - слухачі! І ваші принципи.

На що ви орієнтуєтесь, досягаючи цілей? Якою вбачаєте роль медіа загалом?

- Медіа — це вплив. Зміни. Відтак важливими є цифри: кількість слухачів, реакцій, коментарів у соціальних мережах. Якщо говорити про FM-радіо, то це покриття й рейтинг. Розуміюсь на цьому, адже брав участь у створенні медіакомпаній не лише в Україні, а й у Центральній Азії та Молдові.

Але за всіма цими показниками маємо пам'ятати про найголовніше — слухача. Його інтереси. За час нашої роботи ми отримали багато зворушливих історій від наших слухачів. Кілька років у нас працюють проєкти "Онлайн-консультування" та "Лінія довіри". Назбирались десятки тисяч прикладів, коли ми допомогли людям пережити труднощі чи навіть запобігти самогубствам. Вважаю, це один із найважливіших показників нашої роботи. Це значить, що ми досягли мети нашого медіа: позитивний вплив і якісні зміни!

Про наші інструменти: я пам’ятаю часи, коли люди ще слухали радіо на ультракоротких хвилях. Сьогодні ця технологія майже не використовується. Способи донесення інформації змінилися. Ми активно працюємо в соціальних мережах — Facebook, TikTok, Instagram. Згодом, можливо, з’являться нові платформи, і ми також будемо на них присутні. Важливо швидко орієнтуватися, які платформи зараз обирає наша аудиторія, і працювати саме там.

Окреме питання — як зацікавити людину нашим контентом. Тут треба тонко відчувати запит соціуму. І не втрачати власних цінностей. Крім того, на Радіо М ми максимально автоматизували рутину. Впровадили платформу EVA, яка супроводжує всі процеси в компанії: від створення, обробки, публікації контенту та збору статистики до роботи з документами. Ми також використовуємо штучний інтелект для аналізу інформації, написання текстів тощо. Маємо окремий проєкт, де "оживили" постаті з минулого. Це дозволяє звільнити ресурси команди для творчості, для пошуку тієї самої "хімії" між ведучими чи блогерами й нашою аудиторією в соціальних мережах. І, здається, нам це вдається.

Ми почали цю розмову з нагород. Найбільша нагорода — це коли ти відчуваєш свою аудиторію, коли люди пишуть, дивляться, слухають і реагують на твій контент. Значить, ми все робимо правильно!

Джерело матеріала
loader
loader