На заводі Ford Otosan у турецькому місті Ескішехір 30 січня було зібрано 300-тисячну вантажівку марки Ford Trucks. Нею став магістральний тягач F-MAX, який було персоналізовано в Центрі спеціальних транспортних засобів, де розробляються автомобілі з індивідуальними опціями для клієнтів.
На урочистій церемонії сходу з конвеєра ювілейної вантажівки були присутні генеральний директор Ford Otosan – Гювен Озюрт, заступник генерального директора, відповідальний за Ford Trucks Емрах Думан, керівник заводу Ford Otosan в Ескішехірі Намік Кемаль Кескін і, звичайно ж, численні співробітники зоводу.
Значна частина продукції заводу в Ескішехірі, який є єдиним підприємством у Туреччині, здатним виробляти автомобілі, дизельні двигуни та силові агрегати в одному місці, йде на експорт. Найбільша частка у загальному обсязі експорту Ford Trucks припадає на країни Європейського Союзу – 69%.
На заводі виробляють великовантажні машини Ford Trucks, включаючи тягачі та машини для будівельного сегменту. Вантажівки оснащуються двигунами Ecotorq стандарту Євро 6, у розробку яких було інвестовано понад 100 млн. доларів. Крім того, тут продукують двигуни Duratorq та Ecoblue для легких комерційних автомобілів Ford Transit. Загальна площа корпусів дорівнює 88 тис. кв. м, а відкритих майданчиків – 1,1 млн кв. Виробнича потужніть підприємства в Ескішехірі складає 18 700 автомобілів на рік.
Компанія Ford Trucks поставила за мету до 2040 року досягти нульових шкідливих викидів при виробництві вантажівок. І вже в 2025 році на заводі в Ескішехірі піде в серію перша повністю електрична вантажівка Ford Trucks, яка була вперше показана на виставці IAA Transportation 2024 в Ганновері. Крім того, активно ведеться робота над автомобілями на водневих паливних елементах.
Заступник генерального директора Ford Otosan, відповідальний за Ford Trucks – Емрах Думан біля електричної вантажівки F-Line E на виставці IAA Transportation 2024 у Ганновері.