BMW оновила кілька своїх електромобілів, завдяки чому вони отримали більший запас ходу, ніж пропонували попередники. Так, суттєве оновлення отримав електричний кросовер BMW iX. Компанія удосконалила дизайн авто, покращила його характеристики та представила нову базову модель з нижчою початковою ціною.
Нова лінійка iX включає три комплектації: xDrive45, xDrive60 і топовий M70 xDrive. Ціна xDrive45 починається з €68785. Це суттєве зниження порівняно з попередньою базовою ціною в €79527. Моделі xDrive60 і M70 xDrive коштують €80816 і €101544 відповідно.
Є деякі помітні зміни в силовому агрегаті. Новий xDrive45 отримав двомоторну установку потужністю 408 кінських сил, що допомагає кросоверу розганятися від 0 до 100 км/год за 5,1 секунди. xDrive60 пропонує 544 кінські сили, тоді як топовий M70 xDrive має потужність 659 кінських сил.
BMW також зосередилася на ефективності, пропонуючи більше запасу ходу. За оцінками WLTP, xDrive45 проїжджає 602 км на одному заряді завдяки корисній місткості акумулятора 100,1 кВт·год, переробленій трансмісії, використанню напівпровідників з карбіду кремнію в силовій електроніці та нового покоління акумуляторів.
Модель | Потужність | Діапазон WLTP | Розгін до 100 км/год | Ціна |
---|---|---|---|---|
iX xDrive45 | 408 к.с. (300 кВт) | 602 км | 5,1 с | €68785 |
iX xDrive60 | 544 к.с. (400 кВт) | 600 км | 4,6 с | €80816 |
iX xDrive70 | 659 к.с. (485 кВт) | 701 км | 3,8 с | €101544 |
Візуально iX отримує спрощену передню решітку та фари з вертикальним дизайном. Задня частина M70 xDrive (і моделей, оснащених пакетом M Sport) отримала новий інтегрований дифузор. Усередині найпомітнішою зміною є кругле кермо – схоже, BMW нарешті дослухалася до своїх клієнтів. Пакет M Sport додає спортивні сидіння з логотипом M, шкіряне кермо M, педалі M та двоколірну панель приладів.
Оновлений BMW iX надійде у виробництво у березні, а постачання готової продукції замовникам заплановано на другий квартал 2025 року.
Силова електроніка з напівпровідниками з карбіду кремнію також з’явиться в обновлених BMW i5 та i5 Touring. Також автовиробник провів інші оптимізації для цих електромобілів. Мова йде про нові шини з низьким опором коченню, аеродинамічні легкосплавні диски та навіть оптимізовані підшипники коліс. Все це дозволило збільшити запас ходу до 47 км (залежно від моделі та конфігурації). Завдяки цим удосконаленням споживання енергії BMW i5 xDrive40 за циклом WLTP знизилося на 9%, тоді як eDrive40 заощаджує до 8%.