Сімейство спортивного універсала BMW M3 Touring поповнилося екстремальною версією CS (Club Sport). Вона займе місце флагмана в лінійці компанії та буде доступна на ринках Європи, Австралії, Японії і Південної Кореї.
За аналогією з седаном BMW M3 CS, універсал оснащений 3,0-літровим шестициліндровим турбодвигуном потужністю 550 к.с. і 650 Нм крутного моменту. Мотор працює в парі з 8-ступіневим «автоматом» M Steptronic та системою повного приводу M xDrive з активним заднім диференціалом. Розгін з місця до «сотні» у моделі займає 3,5 секунди, а до 200 км/год розганяється за 11,7 секунди. Максимальна швидкість обмежена на позначці 300 км/год завдяки стандартного пакету M driver’s.
Також універсал отримав адаптивну підвіску з електронно-керованими амортизаторами, передню розпірку, що збільшує жорсткість кузова, посилені гальма, опціональні вуглецево-керамічні диски і вихлопну систему з регульованими клапанами і титановим заднім глушником. Ще BMW M3 Touring CS легше базового на 15 кг. Це було досягнуто за рахунок установки ряду деталей з карбону. Серед них капот, передній спліттер, повітрозабірники, кришки дзеркал заднього виду і дифузор.
Візуально відрізнити високопродуктивний універсал також можна за новою решіткою радіатора з більш відкритим дизайном, фарам з ДХО більш жовтого відтінку й новому спойлеру на кормі. Ще встановлені на авто ковані колісні диски, взуті в шини розміром 275/35 ZR19 спереду і 285/30 ZR20 ззаду.
Змін в салоні «зарядженого» BMW M3 CS Touring небагато. В його оснащення включили спортивні ковшоподібні сидіння M Carbon з електронним регулюванням та підігрівом, а також рульове колесо M з обробкою з алькантари. Постачання новинки клієнтам мають намір почати у березні цього року. Вартість авто починається від 150 тисяч доларів.