У мережі вимагають багатосерійного продовження
Третя штурмова бригада, яка вже стала відомою завдяки нестандартному підходу до реклами, випустила новий ролик. На цей раз він був виконаний у стилі аніме.
Відеозапис був оприлюднений у Facebook бригади. Ролик присвячений війні та показує молодих українців, які приєдналися до лав захисників.
"Запитуєш себе, у якому світі хотів би жити? Обирай всесвіт Третьої штурмової! Вивозь війну у сучасному й найбільшому підрозділі Збройних сил. Керуй роботами, знищуй зло. Підтримуй своїх, двіжуй на максималках і стань живою легендою цієї боротьби", — йдеться у підписі до відео.
На кадрах можна помітити той самий банер із попередньою рекламою, який викликав запеклі суперечки в мережі через "об’єктивізацію жінок" та російських військових в образі зомбі. Один із них навіть у кадрі встиг пограти в "Сталкер 2", а інший почитати газету про наболілу тему переговорів.
Ролик показує двох дітей, які змушені ховатись у захопленому росіянами будинку, а потім шлях молоді у лавах української армії. Закінчується він зображенням командира бригади Андрія Білецького теж у анімешному стилі.