Класичний багатосерійний сіквел під ім’ям Toyota Camry отримав продовження. І так, він не втрачає актуальності з роками, а навпаки користується все більшим попитом. Найприємніше в цій ситуації те, що основна концепція залишається незмінною.
Все нове — добре забуте старе. А Toyota тримається цієї концепції, як ніхто інший. Можливо саме тому репутація бренду тільки покращується. Тож Camry, як добре витриманий віскі з роками стає тільки краще та міцніше. Якщо ви коли-небудь вже мали в володінні Toyota, то розумієте про що я. Поки інші сучасні авто все більше переходять на бік гаджетовості, заплутаності технологій, японці тримаються добрих перевірених стандартів і всі агрегати, кнопки та запчастини залишаються на своїх старих місцях.
Здається, що за 40 років присутності на ринку Toyota Camry змінила купу облич, агрегатів та розбила купу сердець тих, хто не встигав за зміною поколінь. Не те щоб дуже швидко з’являлись нові генерації, скоріше просто не встигали «зношуватись» попередники. Так, моделі Toyota змінюють власників напрочуд рідко. Це одні з тих автівок, з якими власники не скоро розлучаються.
Свіже обличчя XV80 може вразити тільки тих, хто жив десь в віддалених районах Карпат та мало взагалі виходив в люди, і тим паче не бачив сучасні авто. Нічого надто вигадливого тут немає. Все елегантно та стримано. Можна сказати, що це глибокий рестайл скоріше ніж зміна поколінь: інші бампери, оптика галочками, свіжі кольори та нова конфігурація салону. Та начебто і не мало.
Загальний вигляд седана став геть іншим. На фоні сучасних футуристичних автівок Toyota Camry вже загубиться, але сильно і не виділиться. Емоційності тут менше ніж в Hyundai Sonata, як і технологічності, але елегантності та витонченості вистачає.
Впадають в очі свіжі риси, а в новому бронзовому кольорі Toyota Camry притягує погляди, особливо власників інших генерацій. Плюс він не такий маркий в похмуру погоду та досить яскраво виблискує на сонці. Мені дуже подобається такий відтінок. Хоча, здається найбільше все ж буде чорних седанів, така вже тенденція.
Дев’ята Toyota Camry виросла в довжині коштом нових бамперів та збільшених звісів. Колісна база залишилась та сама у 2 825 мм, як і висота та ширина. Кузов теж майже не чіпали, якщо не враховувати задню стійку: її трохи звузили та зробили більший нахил, що дозволило збільшити дверний пройм і зробити зручнішою посадку на другий ряд.
Зміст
- 1 Акцент на преміум
- 2 Нові манери Toyota Camry
-
3 Висновки та позиціювання
- 3.1 Технічні характеристики Toyota Camry Premium 2.5 Hybrid eCVT
Акцент на преміум
Варто зауважити, що тепер, здається, акцент зроблено саме на комфорті пасажирів на задньому дивані, як мінімум в комплектації Premium. Якщо не побачити шильдик і залізти на гальорку, може здатись, що ви в Bentley.
М’який диван, підлокітник з сенсорним екраном. Саме тут є підігріви двох місць з країв, електричні регулювання спинок, свій клімат, шторки на вікнах, а також електронне підняття шторки для заднього вікна. Не вистачає лише моніторів, які можна і доставити за окрему плату на сторонньому сервісі, а ще додати м’які килимки для затишної атмосфери.
Така комплектація Toyota Camry максимальна та пропонує не тільки комфорт пасажирам, але і збільшені сервіси для водія та підвищену безпеку. Саме тут буде доступна нова система попередження про перехресний рух під час проїзду перехрестя та система спостерігання за водієм, яка буде надокучати вам нагадуваннями дивитись на дорогу. Здається алгоритми варто підправити, адже іноді ну дуже важливо дивитись навколо, а не тільки вперед.
Головне не залипати на розгляданні самого салону. Оригінальність тут переважає стиль, але здається все практично. Архітектура дійсно свіжа зі зміненою торпедо та центральною консоллю. Верхню частину Toyota Camry зробили вужче та вище, що додає простору для ніг. Дизайнерський елемент у вигляді електронної гітари вгадується швидко, а завдяки таким горизонтальним смугам губляться десь в дизайні та повітряні дефлектори. Цікавий хід.
Але загальна конструкція та розташування всіх клавіш залишилась без змін. Окремо виділили панельку для клімату. Кожна клавіша несе в собі функціонал і жодних зайвих іконок немає. Лаконічно, насичено та просто. І чому раніше до цього не додумались? Залишається тільки звикнути та не мазати по клавішах. Клімат, як звичайно буде двозонний і тільки в максимальній комплектації трьохзонний, а ось підігрів попереду та вентиляція буде в усіх версіях.
Центральний монітор на 12,3 дюйма, мабуть, оптимальний варіант і буде наявним в усіх версіях, а ось така ж за розмірами цифрова приладова панель — тільки у двох останніх Prestige та Premium. Меншим вже дістанеться стандартне відображення приладів з 7-дюймовим дисплеєм. Практична річ — це кольоровий проєкційний дисплей з дублюванням важливої інформації.
Звичайно зі старту будуть доступні всі системи безпеки та підключення бездротове Apple CarPlay і Android Auto, а також бездротова зарядка, яка розташована в досить зручному місці, має обмеження, щоб телефон не ковзав і достатній розмір для великого смартфона. Я люблю нові Toyota за адекватно прописане ПЗ, що не перегріває батарею телефону та не глючить під час підключень. Таким не балують навіть деякі преміальні бренди.
Загалом в Toyota Camry організація простору на грані преміальності, але все ж таки за матеріалами не дотягує. Хоч і м’яка оббивка всюди під руками, і за виглядом майже непомітно різниці між синтетичною шкірою та пластиком, але чогось не вистачає.
Так, забагато тої синтетики, прогумована обшивка керма, а шкіра на кріслах не дуже схожа на натуральну, хоч і вказано саме так. Може в бежевому чи коричневому кольорах буде виглядати трохи яскравіше, але чорний салон мені не дуже зайшов.
Особливістю Premium також буде наявність електронних регулювань крісел та керма, поперекова підтримка та пам’ять положень крісел, керма та проєкційного дисплея. Не вистачає лише масажу. Могли б вже і додати. навіть в опціях немає.
Добре, що Camry залишається собою. Не віднімеш просторості в салоні, де тепер стало ще більше повітря. Та й багажне відділення досить просторе, тому пропонує 493 літри та можливість складання спинки заднього ряду, але тільки в трьох версіях. Наша Premium не має такої можливості і пропонує лише центральний лючок для доступу в багажник, чи перевезення довгих тонких речей. Може одна пара лиж і влізе, а ось сноуборд доведеться кріпити на дах. Та й об’єм багажника в топовому седані буде менший в 469 літрів через наявність сабвуфера для аудіосистеми JBL, складного механізма для задньої шторки та запасного колеса під підлогою.
Ще одна перевага топової версії Toyota Camry — наявність електронного дзеркала заднього огляду. Начебто практична річ та повинна покращувати оглядовість позаду, але камера має занадто обмежений кут і нереально наближує все, що знаходиться позаду. Тож орієнтуватись на неї взагалі не варто, що стирає її практичність в нуль.
В тому ж Hyundai така камера має великий кут і чудово все показує в темний час доби, а тут хочеться її вимкнути та забути. Завжди є камери 360, що дозволяють побачити майже все навколо, а в топі буде навіть омивач камери.
Нові манери Toyota Camry
Жодного сюрпризу від дев’ятого покоління (XV80) Toyota Camry не очікуєш. І наскільки великим було моє здивування, коли я помітила відчутну зміну в поведінці гібридної системи. І дійсно, автівка здатна довше рухатись на електричному приводі, не вмикаючи двигун і це в стандартному режимі Normal. Що ж буде, якщо увімкнути EV-mode? Думаю кататись так можна буде 5-6 кілометрів, якщо не давити сильно на акселератор. Гарний результат, враховуючи, що це гібрид без підзарядки.
Так, Camry має в пропозиції паралельний гібрид окрім запропонованого бензинового 2,5-літрового двигуна на 204 к.с. І гібрид пережив деяку модернізацію. Тепер тут встановлена літій-іонна батарея, замість нікелю, як в попередньому поколінні, але досі її ємність не оголошується. Я так думаю, що більше ніж 1 кВт*год.
Але важливіше інше — новий керуючий модуль, завдяки якому змінено алгоритм роботи системи. Плюс тут тепер електричний двигун демонструє покращену продуктивність: збільшену трохи потужність та крутний момент. Тож загальна віддача системи складає 230 к.с.
Обожнюю цей ефект електрокарів від миттєвого розгону і як круто, що цей седан зданий на це. Весь крутний момент доступний одразу за необхідністю, що забезпечує 7,1 секунди до 100 км/год та доступний на будь-якій швидкості. Точно можна сказати, що часи 3,5-літрових двигунів в Camry пішли в минуле. Плюс економічність просто захмарна. Наскільки приємно драйвово їздити та дивитись на витрату в районі 6 літрів.
А ще приємніше відчувати м’якість підвіски, яка згладжує вибоїни наче пилотяг дрібні крихти. Звичайно, тут та сама база GA-K та сама конфігурація шасі з багатоважільною схемою по колу. Нічого нового. Навіть амортизатори залишили такі ж, як раніше. Ніяких сюрпризів тут по техніці не буде. Залишився і зворотний бік такої м’якості у вигляді кренів та залишкової повертаємості. І хоч кермо досить чітке з гарною віддачею, великий седан не так добре вкручується в повороти.
Перевага седанів найбільше відчувається під час далекобійних мандрівок. Toyota Camry ідеально тримає курс на великих швидкостях, чітко керується та добре страхує. Адже повний спектр систем безпеки Toyota Safety Sense буде в усіх комплектаціях, враховуючи адаптивний круїз.
За поведінкою та алгоритмами роботи вони дуже схожі з системами Volvo, як одними з найкращих за функціоналом та надійністю. Автівка добре утримується в смузі, ненав’язливо підкермовує, повертаючи в смугу руху та утримуючи курс в центрі, спостерігає за дистанцією попередніх авто. І це навіть, якщо не активувати адаптивний круїз.
Висновки та позиціювання
Мені дуже імпонує те, що Camry з роками стає тільки кращою. Сорок років на ринку, мільйонні продажі, загальна любов публіки — все каже тільки про те, що машина ще довго буде актуальна, навіть не дивлячись на бум кросоверів. І в новому поколінні Toyota реалізувала найкращі технології бренду, а дизайнери ну дуже намагались виділитись з маси, хоча можна було б і краще, на мій погляд.
Варто зауважити, що зараз, як ніколи, чітко спостерігається розмежування Lexus з мас-маркетом, що можна відчути і в Camry. Всі витончені та багаті матеріали віддали преміум бренду, залишивши лише практичність та максимальну доступність.
Тільки наскільки вона стала доступною? Я б сказала, що вона тримається в середній ціновій категорії сегмента. Ціна стартує з 1 462 480 гривень ($34 820) за бензинову версію, а наш топовий гібрид коштує 1 993 740 гривень ($48 000). За європейців Audi A5, VW Passat чи BMW просять ще більше. І тільки футуристична Hyundai Sonata в топі коштує 1 589 700 гривень ($37 850), тож тут вже буде гра смаків: класика проти екстравагантності.
ПЛЮСИ: динаміка, витрата пального, комфорт, безпека.
МІНУСИ: електронне дзеркало нікуди не годиться, хочеться якісніших матеріалів.
Технічні характеристики Toyota Camry Premium 2.5 Hybrid eCVT
Кузов, тип | седан |
Габарити (ДхШхВ), мм | 4920х1840х1455 |
Колісна база, мм | 2825 |
Заявлений кліренс, мм | 145 |
Об’єм багажника, л. | 493/469 |
Споряджена маса, кг | 1670 |
Двигун | 2.5 Hybrid |
Потужність, к.с. | 230 |
Крутний момент, Нм | 350 |
Потужність електромотора, кВт | 100 |
Крутний момент, Нм | 208 |
Тип приводу | передній |
Підвіска | незалежна Макферсон/ багатоважільна |
Трансмісія | e-CVT |
Динаміка 0-100, с | 7.2 |
Максимальна швидкість, км/год | 180 |
Споживання палива, л (змішаний) | 6,1 |
Вартість, грн | від 1 462 480 |
Вартість тестового авто, грн | 1 993 740 |
Конкуренти | Hyundai Sonata |
VW Passat | |
Audi A5 | |
BMW 5-Series |
Дякуємо за надану автівку для тест-драйву Toyota Україна