Авіатроща у Південній Кореї: «чорна скринька» припинила запис за два кілометри до посадкової смуги
Авіатроща у Південній Кореї: «чорна скринька» припинила запис за два кілометри до посадкової смуги

Авіатроща у Південній Кореї: «чорна скринька» припинила запис за два кілометри до посадкової смуги

«Чорна скринька» літака авіакомпанії Jeju Air, який зазнав аварії у міжнародному аеропорту «Муан» у Південній Кореї, припинила запис приблизно за 2 кілометри до того, як повітряне судно наблизилося до злітно-посадкової смуги.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Yonhap із посиланням на оприлюднений південнокорейською владою попередній звіт про аварію.

Слідчий комітет при Міністерстві транспорту Південної Кореї розкрив приблизне місце, де припинила роботу «чорна скринька» літака Jeju Air, яка складається із бортового самописця (FDR) і бортового речового самописця (CVR).

Згідно з повідомленням, «чорна скринька» припинила запис о 08:58 за місцевим часом 29 грудня, за 4 хвилини і 7 секунд до зіткненнялітака із локалайзером поблизу злітно-посадкової смуги. У відомстві зазначили, що інформація про точний час зіткнення судна із птахами, кількість птахів ще не встановлена.

У міністерстві зауважили, що для аналізу FDR та CVR для подальшої перевірки потрібно кілька місяців.

Це перший звіт у рамках триваючого розслідування авіакатастрофи 29 грудня, який буде переданий Міжнародній організації цивільної авіації (ICAO), а також авіаційній владі США, Франції і Таїланду. ICAO зобов’язує слідчих готувати попередній звіт протягом 30 днів після авіакатастрофи і заохочує оприлюднення остаточного звіту впродовж 12 місяців.

Як повідомляв Укрінформ, 29 грудня у південнокорейському міжнародному аеропорту "Муан" під час посадки пасажирський літак авіакомпанії Jeju Air з’їхав зі смуги, врізався в огорожу летовища і зайнявся.Загинули 179 осіб, двоє вижили.

За попередніми оцінками, причиною катастрофи могла стати відмова механізму шасі літака. Крім того, міг вийти з ладу один із двигунів літака або були пошкоджені індикатори. За іншими версіями, до аварії могло призвести зіткнення з птахами або ускладнення погодних умов.

Міністерство транспорту Південної Кореї заявило 25 січня, що літак Jeju Air отримав попередження від управління повітряним рухом про активність птахів за одну хвилину до припинення запису «чорної скриньки».

Крім цього, на обох двигунах повітряного судна були виявлені пір’я і кров, ймовірно, одного з видів зимових перелітних качок.

Фото: Yonhap

Теги за темою
Літак
Джерело матеріала
loader
loader